Beantwoord

digitenne aparraat kapot

• 28 november 2016
  • 7 reacties
  • 162 keer bekeken

Halllo collega's

Ik heb al vele jaren digitenne op mijn slaapkamer echter nu is van mijn digitenne apparaat de in/ uitgang van de tv antenne kapot en kan ik geen beeld meer ontvangen.
Ik huur dit dit apparaat al jaren kan ik dit apparaat terugsturen en krijg ik hiervoor dan een nieuw apparaat ? Waar moet en hoe ik moet ik dit naar toesturen en wanneer ik krijg ik mijn nieuw apparaat toegestuurd ? Zodat wij weer TV kunnen kijken Alvast bedankt voor jullie snelle reactie
icon

Beste antwoord door annedijkstra2 28 november 2016, 15:26

Hiervoor kan je een nieuwe ontvangen. Als je even wacht op een Webcare medewerker hier dan komt deze snel jouw kant op!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hiervoor kan je een nieuwe ontvangen. Als je even wacht op een Webcare medewerker hier dan komt deze snel jouw kant op!
Ik wacht erop Anne . Bedankt

groetjes
Ad
Reputatie 7
Badge +11
Ad, je kan misschien ook even 0800-0402 bellen, is gratis. Wellicht gaat dat wat sneller nog 🙂
ik ga wel in de wacht staan ha ha
Reputatie 7
Hoi adje.
LET OP HET VOLGENDE:

Haal de smartcard eruit! Deze moet je weer in de nieuwe ontvanger stoppen namelijk. Daar zijn je abonnementsgegevens aan gekoppeld. Bij de nieuwe ontvanger die kpn je toestuurt zit derhalve geen smartcard.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Ad, welkom op het forum! Balen dat de TV-ontvanger stuk is gegaan. Maar wel het voordeel van een huurontvanger, je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe.

Is het al gelukt met de helpdesk? Anders stuur ik de ontvanger voor je op. Reageer daarvoor op mijn privébericht!
Reputatie 7
Badge +28
Dag Ad, ik heb geen bericht meer ontvangen. Is de ontvanger inmiddels omgeruild? Als je nog hulp nodig hebt, laat het weten!

Reageer