Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Digitenne Basis Ontvanger retourneren van vorige bewoners - die heb ik niet!

Hoi!

Afgelopen week kwam er bij mij een brief in de bus, met het verzoek om de KPN Digitenne Basis Ontvanger(s) binnen 2 wk retour te sturen. Nu was deze brief aan de vorige bewoner van mijn huis gericht... Maar ik heb geen idee wie dat is. En ik heb geen digibox!

Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik van deze persoon geen KPN-post meer ontvang?

Bedankt!

Vriendelijke groet,

Jip Opperman
icon

Beste antwoord door Joran 20 maart 2017, 18:54

Joran schreef:

Welkom Jip! Vervelend dat je hiermee wordt geconfronteerd maar goed dat je het hier meldt. Ik zorg dat dit wordt opgelost. Daarvoor ontvang ik graag je adresgegevens en dan ga ik aan de slag. Reageer je op mijn privébericht?

@jipopperman: Is het probleem al opgelost of kan ik hierbij helpen? Dan wil ik je vragen te reageren op mijn privébericht!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Welkom Jip! Vervelend dat je hiermee wordt geconfronteerd maar goed dat je het hier meldt. Ik zorg dat dit wordt opgelost. Daarvoor ontvang ik graag je adresgegevens en dan ga ik aan de slag. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 6
Badge +16
Joran schreef:

@jipopperman: Is het probleem al opgelost of kan ik hierbij helpen? Dan wil ik je vragen te reageren op mijn privébericht!

Reageer