Beantwoord

Digitenne belachelijk product

  • 24 July 2019
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Wil via deze weg iedereen sterkte wensen met dit belachelijke product.Daarnaast loop ik ook nog eens als een kip zonder kop al 3 weken alle hoeken en gaten op te zoeken voor signaal.Dan maar op aanraden buiten...Gat door de muur.En dan (...) nog steeds het zelfde gezeik.Na 3 weken en heel wat belletjes later, heb ik vandaag na een gesprek met een (...) de hele (...) in een doos gepluurd omdat ik anders nog een rekening kon verwachten!!!!!Zit een gat in mijn muur!!! (...).Verkoop dan die (...) niet als het niet overal goed werkt!!!!Met de vriendelijke (...) groetjes!Toedeloe Kpn Digitenne!

*Admin: user name en tekst aangepast i.v.m. huisregels
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 25 July 2019, 19:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Mijn advies is om een FTA-ontvanger te kopen.

Die ontvanger gaat wel goed werken, maar dan alleen op NPO 1/2/3 en de regionale zender.

Zoek maar is op Amazon.de naar de XORO 7619. Kost ongeveer 30 euro.

Bijkomend voordeel is dat het gat in de muur dan weer nut heeft.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @nietzoblijmetkpn, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met KPN. Uiteraard ben je vrij om je verhaal hier te delen, maar laten we het wel netjes houden. Ik zie geen vragen terug in je bericht, mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag. Misschien heb je nog iets aan het advies van Noordzee en is dit een oplossing voor jou. Anders wens ik je een goed weekend!

Reageer