Beantwoord

Digitenne besteld en dubbel geleverd???

  • 7 August 2019
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Vorige week Digitenne besteld op ons nieuwe adres, vandaag ook binnen gekomen. Tot onze verbazing is het dus ook geleverd op ons oude adres.

Als je ze dan gaat bellen, wordt je vriendelijk verzocht om de andere terug te sturen. Dus ik moet 20 kilometer gaan rijden om dit terug te gaan sturen???

Volgens mij ligt de fout bij jullie KPN want we hebben eerst de adres wijziging gedaan!!!!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 August 2019, 19:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dat is de arrogntie van kpn... gewoon het tweede kastje houden opgelost.
.
Daar zaten wij inderdaad ook al aan te denken toch te belachelijk voor woorden
Reputatie 4
Badge +1
Hadden ze hier precies het zelfde, heb er nu 2 reserve, en 3 in gebruik...
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Annika. Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Is het pakketje naar een servicepunt verstuurd of naar het oude adres? Wanneer het pakketje niet wordt opgehaald (servicepunt) wordt het na 14 dagen automatisch retour gezonden. Als het naar jouw oude adres is verstuurd zou ik je willen vragen om het KPN Forum profiel te voorzien van naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
@Annikavandenbroek

Mogelijk heb je het bericht gemist vanwege een mailstoring hier op het forum, dus hierbij een herhaling van het verzoek van Vikash:

Als het naar jouw oude adres is verstuurd zou ik je willen vragen om het KPN Forum profiel te voorzien van naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
@Annikavandenbroek

Mocht je nog bedenken?

Hier kun je de tweede ontvanger gratis naar toe sturen:
Bonnetje wat je van het Post-NL-punt krijgt wel even bewaren.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer