Beantwoord

Digitenne besteld maar nooit ontvangen

  • 23 August 2020
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

7 Aug digitenne besteld en bevestigingsmail ontvangen. Binnen 5 dagen zou deze opgestuurd worden. Tot op heden nog steeds geen digitenne gekregen. Ook niet bij de buren e.d. KPN gebeld. Bestelling is niet terug te vinden? Moet volgens medewerker kpn deze week nog afwachten. Al met al vind ik het erg lang duren en als vaste klant van KPN vind ik dat ze de 2 digitenne ontvangers op z'n minst nogmaals konden opsturen. 

icon

Beste antwoord door Nadia 25 August 2020, 09:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Inge Armine ,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

 

Gedaan. 

Reputatie 7

Goedemorgen, @Inge Armine, welkom op de kpn community, leuk dat je er bent :) 

De situatie die je hier schetst is wat minder prettig, heel zuur dat je Digitenne tuner (nog) niet is aangekomen! Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Fijn dat je alvast je gegevens in je forumprofiel hebt achtergelaten, hiermee kon ik meteen even een kijkje nemen. Ik zie net als mijn collega's helaas geen orderbevestiging voor Digitenne. Wat ik wel zie is een verhuisorder, die is op 7 augustus aan ons doorgegeven. Ik neem aan dat daar een extra Digitenne tuner bij had moeten zitten, klopt dat? Omdat er nog een ‘openstaande order’ (verhuizing) is, kan er nu geen bestelling meer worden ingevoerd. Sorry voor het ongemak. Morgen komt de monteur alle diensten aansluiten op het nieuwe adres, wanneer dat is afgerond kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor een extra Digitenne tuner in je persoonlijke MijnKPN-omgeving. Je ontvangt dan meteen een bevestiging per mail, en de tuner is binnen enkele dagen in het nieuwe huis.

Succes met de verhuizing! Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust. De community helpt je graag :)

Reageer