Beantwoord

Digitenne besteld maar werkt niet?

  • 18 May 2023
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Digitenne besteld. tv geeft aan “ zender gecodeerd”

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 21 May 2023, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @wjmm en welkom op het forum! 

Is je Digitenne inmiddels ook actief? Op de bestelbevestiging staat per wanneer Digitenne geactiveerd wordt.

Mocht hij al actief zijn, krijg je deze melding dan op alle zenders? Zo ja, zou je de Digitenne reset dan eens willen doen? Laat de ontvanger daarna ongeveer een uur op NPO 1 staan. Ik ben benieuwd of je dan wel beeld krijgt. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @wjmm ,

En @Sanne_M wil je ook nog helpen met een extra activatiesignaal. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +28

@wjmm 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.