Beantwoord

Digitenne bestelling geannuleerd

  • 21 July 2019
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Badge
Elke keer als ik digitenne wil bestellen .krijg ik na 2 dagen een mail dat het is geanuleerd .waarom weet ik niet .hopelijk gaat nu de bestelling wel goed
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 15:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Vincent1975, bedankt voor je bericht!

Voor zover ik kan teruglezen is het dit keer geannuleerd omdat we de leverdatum niet konden halen en een nieuwe leverdatum nog onbekend is.. Het gaat echter niet om Digitenne, maar om een Internet en TV pakket (en overstap vanaf een andere provider). Ik begrijp uit de notities dat je een telefoonnummer hebt gekregen wanneer je hier meer informatie over wil ontvangen. Klopt dat? Helaas heb ik ook niet echt meer informatie hierover..

Alleen Digitenne bestellen zou geen probleem moeten zijn, aangezien je hiervoor niet hoeft over te stappen of we een lijn gereed moeten maken. Je kan de bestelling dan plaatsen via 0800-0402, onze LiveChat functie of de website van Digitenne.
Reputatie 7
Badge +21
@Vincent1975, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt om een Digitenne only abonnement aan te vragen? Of is het de bedoeling dat je er ook iTV en/of internet bij krijgt?

Reageer