Digitenne bij interactieve TV, zonder huur tuner

• 28 december 2012
  • 2 reacties
  • 9385 keer bekeken

Ik heb twee TV's met iTV en wil nu voor de derde TV graag van Digitenne gebruik maken. Het abonnement is daarvoor gratis. Maar ik weet niet hoe ik dat dan ook gratis krijg: Ik heb nog een oude smartcard die zou moeten worden geactiveerd maar dat wil Digitenne niet doen zonder dat ik een tuner huur. Dat wil ik weer niet daar ik al een ingebouwde tuner (met antenne) heb, daarnaast noem ik het dan niet gratis maar koppelverkoop.

Weet iemand hoe je je smartcard geactiveerd krijgt ivm het hebben van een abonnement voor interactieve TV?

2 reacties

Reputatie 2
Kijk gewoon even rond in de vriendenkring, er is er altijd wel iemand met digitenne die maar een kaartje geactiveerd heeft en er nog eentje overheeft voor jou! gratis en simpel!

Ik heb op 1 tv itv en ik begrijp dat je gratis digitenne kunt krijgen bij Alles in 1 pakket. Dit ook ivm eventuele storingen, zodat je dan nog wel via digitenne tv kunt kijken. En nu wil ok ook graag alleen een smartcard en niet een tuner erbij die je MOET huren. Als het goed is is dit mogelijk. Graag meer info hierover KPN?!

Reageer