Beantwoord

Digitenne blijft op 204 staan

  • 10 August 2019
  • 10 reacties
  • 234 keer bekeken

mijn digitenne kastje blijft op 204 staan. Ik kan met de afstandsbediening niks doen, reageerd niet.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 August 2019, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Astrid,

Even voor de zekerheid: Heb je al andere batterijen geprobeerd?

Anders even de Digitenne-ontvanger volledig stroomloos maken. Kijken wat er gebeurt als je daarna de stekker er weer in doet.
Ja batterijen vervangen. Ik zal nogmaals proberen met de stroom eraf te halen
Ook dat werkt niet. Stroom eraf gehaald. Blijft hetzelfde
Reputatie 7
Badge +28
Dan lijkt het erop dat jouw ontvanger vervangen moet worden.

Een moderator wil graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
... ook niet als je 15 minuten de stroom eraf laat?
Reputatie 7
Badge +28
@Astrid m

Als de ontvanger nog steeds niet werkt.

Een moderator wil graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Astrid, welkom op het forum! Wat irritant dit. Een kwartier stroomloos houden hielp ook niet? Vul dan inderdaad even je profiel in, dan gaan we hiermee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
@Astrid m

Als de ontvanger nog steeds niet werkt.

Erik wil graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28
@Astrid m

Als je even reageert, kunnen we je verder helpen.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Astrid. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in.