Digitenne buitenantenne?

  • 1 May 2019
  • 13 reacties
  • 1297 keer bekeken

heb thuis een binnenantenne,maar regelmatig slechte ontvangst,moet ik een buiten antenne aan vragen

13 reacties

Het is dezelfde antenne (alleen dan met montageset) dus kun je 'm buiten proberen om te kijken of dat verbetert. Met een plastic zakje eromheen is ie spatwater (regen) bestendig. Met de montageset is ie dat ook overigens.
De montageset is voor een Antenne v5. Heb je dat type niet dan kan die, met montageset, ook toegestuurd.

Maar pers. zou ik het dus eerst uittesten.
Reputatie 7
Badge +28
Als je nu een slechte ontvangst hebt, zou ik zeker overstappen naar een buitenantenne. Als je een abonnement hebt op Digitenne, wil een moderator jou vast wel helpen aan de nieuwste antenne (De Funke V5 inderdaad) incl. een buitenmontageset.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @150330. Welkom op het forum! Heb je al kunnen testen of het signaal verbeterd wanneer je de antenne naar buiten verplaatst? Mocht je nog oude antenne hebben, dan vervang ik deze antenne graag voor een Funke V5 met een buitenmontageset. Laat je een berichtje achter wanneer je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +28
@150330

Jouw forum profiel is nog niet gevuld. Zou je dat alsnog willen doen? Want dan kan Vikash jou een buitenantenne opsturen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
de nieuwe zwarte digitenne onvanger schijnt voor binnen en buiten te kunnen fungeren ,is de bevestiging voor buiten hetzelfde als de oude?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik denk dat je wat door elkaar haalt.

De ANTENNE is voor binnen en buiten. Je houdt overigens dezelfde antenne. Daar hoef je niks mee te doen. De nieuwste antenne is de v5 overigens. Maar ik heb nog die uit 2006. Functioneert met de nieuwe HD ontvanger. (nu nog wel even afwachten als het hier daadwerkelijk HD is, maar met het bestaande systeem doet ie het prima. 80 tot 100 % ontvangst)

De ONTVANGER zet je bij je televisie en wordt dus binnen gebruikt.
Reputatie 7
Badge +28
@150330

Het is een andere bevestiging dan met de oude antenne's.

Maar het eigenlijk niet zo handig om een nieuw topic te starten. Want @Vikash wacht in het andere topic totdat jij jouw gegevens vult. Dan krijg je de buitenantenne van KPN opgestuurd.
Daar zit dan ook een tien meter lange kabel bij.

Zou je je dus willen melden in het onderstaande topic?

https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-buitenantenne-472531
Reputatie 7
Badge +28
@150330

Heb je nog belang bij een buitenantenne? Of heb je een andere oplossing gekozen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoe is de ontvangst momenteel? Zijn de problemen opgelost?
Reputatie 7
Badge +28
de nieuwe zwarte digitenne onvanger schijnt voor binnen en buiten te kunnen fungeren ,is de bevestiging voor buiten hetzelfde als de oude?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@150330

Maar voor de Funke V5 heb je voor buitenmontage wel een montageset nodig.

Heb je inmiddels een goede ontvangst of heb je nog wat nodig van KPN?
Reputatie 7
Badge +21
@150330 Helaas reageer je niet meer op onze berichten. Ik ga er vanuit dat je inmiddels een goede ontvangst hebt. Mocht je toch nog onze hulp nodig hebben, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Helaas reageer je niet meer op onze berichten. Ik ga er vanuit dat je inmiddels een goede ontvangst hebt. Mocht je toch nog onze hulp nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer