Beantwoord

Digitenne buitenantenne werkt niet meer goed

  • 5 August 2019
  • 9 reacties
  • 122 keer bekeken

Hallo, mijn buiten antenne werkt niet meer goed. Het lampje brandt niet meer en de ontvangst valt af en toe weg..kan ik deze omruilen??

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 5 August 2019, 21:08

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Wadden,

Een moderator kan jou een nieuwe antenne + buitenmontageset opsturen. Bijkomend voordeel is dat de nieuwe antenne beter werkt.

De reactie van een moderator zal wel niet meer vanavond komen. Het is al laat....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wadden, Welkom terug op het forum. Zojuist heb ik een nieuwe antenne i.c.m. een montageset voor je aangevraagd. Hopelijk heb je het pakket morgen in huis. Laat je nog wat van je horen als alles weer geïnstalleerd is? Hopelijk is je bereik dan weer goed.
Hallo Marina, Dankjewel voor de snelle reactie. Zodra het pakketje er is, en geïnstalleerd, zal ik het hier laten weten.
Fijne dag verder.
Reputatie 7
Badge +28
@Wadden

Heb je de buitenantenne al geinstalleerd?

We zijn benieuwd of het nu beter gaat.
Beste allen, Het is gearriveerd. Inclusief de montage set. Doordat de montage van de vorige antenne duidelijk anders is dan deze, moest de beugel die bij deze antenne geleverd is, aangepast worden. Het is gelukt en de ontvangst is prima. Bedankt voor de snelle levering.
Wadden
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat je weer goede ontvangst hebt! Veel plezier met het nieuwe Digitenne. 👍🏽
Reputatie 7
Badge +19
@Wadden, Bedankt voor de terugkoppeling. Geruststellend dat het ontvangst nu prima is. Mocht je t.z.t. toch nog vragen hebben, zien we je graag weer terug op het forum. Voor nu wens ik je een fijn weekend verder. 🙂
Volgens mij heb ik precies hetzelfde probleem met mijn antenne... Graag zou ik ook een nieuwe buitenantenne ontvangen als dit kan?
Reputatie 7
Badge +28
@Ciel55 Jij hebt ook een eigen topic gestart. Daar ga ik later vandaag in reageren.

Reageer