Beantwoord

Digitenne combikorting

  • 9 May 2019
  • 17 reacties
  • 364 keer bekeken

Ik heb via Telfort Digitene besteld, nu heb ik een rekening gehad van 18,50.
Het had 5 euro moeten zijn.
Verschillende keer contact gehad met KPN en Telfort, maar kom niet verder.
O Ja, drie kwartier in de telefonische wacht, doet het ook altijd goed.

Groet,
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 May 2019, 09:02

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Alex en Lisa. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het verkeerde bedrag in rekening is gebracht. Heb je op dit moment een Internet+TV abonnement bij Telfort? Zo ja, Zou je dan je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hoi Vikash,

Ik heb de gegevens ingevuld.

Graag hoor ik of het genoeg is.

Groet,
Alex
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Alex en Lisa Ik neem het even kort van Vikash over. Dank voor het invullen van je gegevens. Je hebt Digitenne via ons, dat zie ik. Je betaalt daarvoor inderdaad €15,50, wat de reguliere abonnementsprijs is. Je geeft aan dat je €5,- per maand zou moeten betalen. Dan zou je een korting krijgen die van toepassing is als je vaste diensten van Telfort hebt. Klopt dat ook?

Ik zie dat je de korting op Digitenne wel had, maar dat deze is vervallen. Zoiets kan meerdere oorzaken hebben en ik kan niet zien hoe dat zit, aangezien je klant bij Telfort bent. Ik heb wel even overlegd met de collega's van Telfort en zij vragen je om je te melden op het Telfort Forum: zij kunnen dan precies uitzoeken wat er aan de hand is.
Hallo @Bart_ , ik dacht dat KPN sinds 1 mei nu ook inzage heeft in de gegevens van de Telfort-klanten, zo werd mij in de lokale KPN-winkel verteld, omdat er ook combi-abo's afgesloten kunnen worden.
Hallo @Alex en Lisa Als Telfort klant kun je goedkoop Digitenne bestellen via de volgende site:
www.digitenne.nl/telfort
Juist door die toevoeging /telfort weet het systeem dat je klant bij Telfort bent en wordt er slechts 5 euro berekend, als je het op een andere wijze besteld hebt betaal je de volle prijs.
Hallo Bart,

Ik heb Digitenne via Telfort besteld.

Ik Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik zit ook op een forum van Telfort.
Groet,
Alex
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Bart,

Ik heb Digitenne via Telfort besteld.

Ik Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik zit ook op een forum van Telfort.
Groet,
Alex


Hoezo wordt je van het kastje van de muur gestuurd.
Sturen ze bij Telfort jou dan weer terug hierheen?
Kan me eigenlijk niet voorstellen....
Reputatie 7
Badge +28
@Alex en Lisa

Is het probleem al opgelost?
Hoi @wi415523, welkom bij on sop het Forum. Nu ben je hier omdat je een hogere rekening voor Digitenne hebt gekregen dan verwacht. Nu ben je al bij KPN geweest en zij gaven aan dat wij het niet doorgegeven hebben. Dat is wel apart. Want zolang je een internetverbinding hebt via koper dan kan KPN de korting voor je op het abonnement zetten. Hiervoor moeten wel alle gegevens exact hetzelfde zijn. Dus naam van de contractant, postcode + huisnummer en de bankrekening enz.

Ik kan verder niets inzien van Digitenne, dit omdat het een KPN product is. Hiervoor moet je bij KPN zijn. Dus ik wil je aanraden om nog eens contact op te nemen met ze. En via welke weg heb je het aangevraagd? Digitenne.nl/telfort? Want dat is de te volgen weg.
Dit is de reactie van Telfort.????
Reputatie 7
Badge +28
Dit is best wel knullig, ik stuur een berichtje naar de webcare. Er zal spoedig een goede oplossing komen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Alex en Lisa. Ben ik weer. Ik heb het even verder voor je uitgezocht. Je hoort inderdaad een combikorting te ontvangen wanneer je iTV bij Telfort afneemt. Op deze pagina van Telfort staat dat je geen korting ontvangt wanneer je een glasvezelverbinding bij Telfort hebt. Daarnaast dienen de postcode, huisnummer en huisnummertoevoeging exact overeen te komen. Is dit het geval? Als deze gegevens overeenkomen wordt de combikorting er automatisch opgezet. Mocht geen glasvezelverbinding hebben en je gegevens komen overeen, laat dan een berichtje achter, dan zoek ik het verder voor je uit.
Reputatie 7
Badge +28
@Alex en Lisa

Is het probleem inmiddels opgelost?
Nee helaas, Telfort is er mee bezig.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je al wel beeld op Digitenne?
Kunnen wij jou hier nog ergens mee helpen?
Of heb je ons niet meer nodig en regelt Telfort verder alles?
Hallo,
Ik heb nog niets gehoord van Telfort,
Misschien kunt u mij een prijs aanbod doen met interactieve TV internet en Digitenne.
vast bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Daar zal @Vikash op gaan reageren.
Reputatie 7
Badge +21
De prijs kan nogal verschillen. Je kan het abonnement zelf samenstellen. Op deze pagina krijg je een overzicht te zien van alle abonnementen. Nadat je een abonnement hebt gekozen kan je aangeven of je gebruik wilt maken van een extra uitbreiding op het abonnement. De prijs wordt direct aan de rechterkant van het scherm geüpdatet. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er van uit dat het gelukt is om te bekijken wat de maandelijkse kosten bij KPN zullen zijn. Anders weet je ons te vinden!

Reageer