digitenne commerciële zenders verdwenen

• 7 januari 2014
  • 3 reacties
  • 4438 keer bekeken

Ongelofeljk, gisteren nog vrolijk naar rtl en andere commerciele zenders gekeken en vanmorgen was alles weg. Alleen ned 1,2 en 3 te ontvangen. Ja er gaat vnalles door je hoofd niet op tijd betaald, o even de kaart status bekijken, neen hij is nog geldig tot 31-1 2014. Antennesignaal niet goed??? Raar buitenantenne een dijk van een signaal, nou dan maar even opnieuw zenders zoeken en voor alle zekerheid maar even een steunzender dichtbij opgezocht, IJsselstein utrecht. Maar om een lang verhaal kort te maken geen resultaat . . . . Storing bij digitenne dan, ook niets van te vinden. Dit is nu al de zoveelste keer dat of een vervormd signaal ontvangen wordt of dat de signaallevering zomaar spontaan onderbroken is. Heel jammer ik denk er toch echt over of om naar canal digitaal te gaan of toch maar de kabel te gaan nemen.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Heb je de smartcard eruit gehad? Zoja, is ie dan verkeerd om teruggeplaatst? 

Ik heb dat zelf een keer gehad. Ook 1,2 en 3 alleen....

Reputatie 5
Badge +11
Beste hns,

Vreemd dat je ineens de commerciele zenders kwijt bent! Zou je mij in een privébericht je contractnaam, postcode en huisnummer willen sturen, dan zoek ik graag voor je uit wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Ik loop niet de hele dag met een smartphone of zo dus vandaar wat later antwoord. Het bleek een storing te zijn die bij de helpdesk op dat moment niet bekend was!!! Toch eens de procedure storingmeldingen aanscherpen, want de storing was er al rond 05.00 utc en pas tijdens het telefoongesprek met de helpdesk rond 07.00 utc kwam de storing (ijsselstein) op de monitor!!! Inmiddels weer signaal op alle te ontvangen stations

Reageer