Beantwoord

Digitenne continue storing

  • 14 July 2019
  • 44 reacties
  • 1015 keer bekeken

Reputatie 2
Ik word hier schikt ziek van al tig x gemailt gebeld gechat en nog is mijn digitene niet goed nieuwe antenne nieuwe hdmi kabel niks helpt heb nog steeds continu storing is niet leuk meer niemand weet waar het door komt welkom bij kpn
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 July 2019, 19:15

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@Misty1964 bedankt voor het doorgeven. Het pakket had enige vertraging opgelopen, maar als het goed is kan je morgen na 14.30 hem omruilen bij Tabak Gemak Rozing in Velsen-Noord. Denk erom dat je jouw legitimatiebewijs meeneemt en de huidige ontvanger in een doos stopt ZONDER de antenne en op die doos het retour nummer en retour adres op schrijft.

Retour nummer:
3615726

Retouradres:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn
Reputatie 2
Ja retour binnen 14 dagen zij hij
Reputatie 7
Badge +28
@Misty1964 :

Wat betreft het draaien van de antenne morgen bij de installatie. Ik heb hieronder een foto geplaatst van mijn antenne. Hierop kan je goed zien hoe je de antenne kan draaien door middel van het gebruik maken van de verschillende gaatjes.

Reputatie 2
dank je wel noordzee
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan, @Misty1964

Is de installatie van je nieuwe ontvanger gelukt?
Heeft het draaien van de antenne nog een verbetering opgeleverd met betrekking tot de signaalsterkte? (kan je zien in het menu)
Reputatie 2
Het draaien is idd gelukt bedankt instalatie nog niet moet hem van de week halen moest werken dus was winkel al dicht denk dinsdag of donderdag
Reputatie 7
Badge +28
Mooi, de eerste stap is gelukt.👍
Reputatie 7
Badge +28
En nu morgen de tweede stap:

Voer na de ontvangst van jouw ontvanger de volgende procedure uit:

  1. Ga in het menu van je ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.
  2. Doe daarna een nieuwe zenderzoekopdracht via de optie uitgebreid zenderzoeken.
  3. Als je een melding krijgt over een software-update, dan die uitvoeren...
  4. Probeer de antenne is wat te draaien, in het menu staat een signaalmeter.
Laat de ontvanger een uur aanstaan zodat de abonnementsstatus kan verspringen van NEE naar JA.
Reputatie 7
Badge +28
@Misty1964

Heb je de ontvanger al opgehaald?
Is het nu gelukt met de installatie?
Reputatie 2
Beste Noordzee
Heb net alles gehaald en geïnstalleerd
Denk toch dat het het kastje zelf was
Om met het nieuwe kastje blijft de antene zitten en met die andere zat er speling in
Reputatie 7
Badge +28
Fijn @Misty1964 !

Begrijp ik nu goed dat alles nu goed werkt?
Reputatie 2
Ja
Reputatie 2
Wwaarom heb ik nog steeds storing heb nu écht álles geprobeerd

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic.
Reputatie 7
Badge +28
Vorige week is er een wijziging doorgevoerd in frequenties. Vanuit de zendmast Haarlem is de sterkte van het signaal verminderd terwijl een verbetering werd verwacht.

Een moderator op dit forum is aan het navragen wat er aan de hand is.

Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 2
Oje dan wacht ik af heb gedaan wat jij toen vroeg kastje wat het goed deed naar beneden gehaald en geïnstalleerd die van beneden naar boven die doet het ook goed zelfs sinds een week nu nieuwe tv ging goed en nu weer storingen dus ?????

Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +28
De ontvangst is ongeveer 10 procent minder geworden in plaats van sterker. Het is nagevraagd, dus even geduld inderdaad,

Jij bent niet de enige met klachten, dus het moet wel raar lopen als er geen oplossing komt.

Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +28
KPN heeft vandaag bekend gemaakt dat in de Randstad gedurende de kanaalomstemming een tijdje minder ontvangst mogelijk is, doordat ze voor 1 transportstream 2 verschillende frequenties gebruiken. Dit zal dus een stuk beter moeten zijn ná 8 oktober, maar het blijft een radiosignaal en ze garanderen dus niets.
Reputatie 2

Waarom nog steeds storing met die nieuwe digitene S????

*Admin: topic samengevoegd.

Reputatie 7
Badge +28

De frequentiewijziging heeft in jouw regio niet goed uitgepakt. Dit is gemeld aan KPN, maar tot op heden is er geen terugkoppeling geweest dat er wat gedaan wordt aan het ophogen van het zendvermogen vanaf de zendmasten in Haarlem en Amsterdam. 

Er zijn meer mensen in jouw regio die nu meer moeite hebben om een goede ontvangst te krijgen. 

*Admin: reactie aangepast i.v.m. verplaatsen.

 

 

Reageer