Beantwoord

Digitenne Direct Online Pakket heeft maar 3 zenders

  • 9 April 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Vanwege zoveelste glasvezelstoring tijdelijk Digitenne, maar ik heb maar 3 zenders hiermee.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 April 2023, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Veurman ,

Een moderator kan dit voor jou laten regelen, al wordt dat waarschijnlijk pas dinsdag. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Laat de ontvanger aanstaan op één van de NPO-zenders, de TV kan eventueel uitgezet worden. 

(Je hebt nu overigens zes zenders, hogerop in de lijst vindt je nog twee regionale zenders en NPO 2 Extra.)   

Waarom ben ik pissed off omdat ik al sinds glasvezel gebruik vele uren heb moeten besteden om weer online te komen. Krijg ik een, dacht ik tijdelijke oplossing, werkt dit niet tot en met dinsdag??? Tijd om mijn te voorzien van een KOSTENLOOS nieuw onbeperkt abonnement voor EEN MOBIEL. Dan kan ik tenminste zelf kiezen wat ik wil qua TV, bellen en internetten (ook voor mijn werk). Dat is nog het enige dat me enigszins tevreden kan stellen. dE KLACHTENBRIEF is inmiddels ook aan KPN Netwerk gestuurd.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Veurman, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik snap dat je niet blij bent. Wat ik nu gedaan heb is de Digitenne een seintje gegeven om actief te worden. Hoor graag of deze over een uur werkt. 

Verder zie ik dat er een monteur moet komen daar wordt nog contact met je over gezocht. Ik hoor dan ook graag weer als er een afspraak is. Ik hoop echt dat het dan snel opgelost wordt.Â