Beantwoord

Digitenne dubbel betalen

  • 22 January 2019
  • 4 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb recent 2 kaarten teruggestuurd ivm omruilen.
Nu betaal ik ineens 24,37 ipv 15,50.
Waarom? Ik heb nl. hetzelfde aantal gehouden
icon

Beste antwoord door PeterG 23 January 2019, 19:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Wat een raar bedrag! 🐒

Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Is alleen maar zichtbaar voor jou en een moderator.

Dan kan je daarna sneller geholpen worden. Geef je even een seintje als de gegevens gevuld zijn?
Reputatie 7
Hallo Elfira, leuk dat je gebruik maakt van de KPN community om antwoord te krijgen op je vraag, welkom! Ik duik er graag even voor je in, daarvoor heb ik je gegevens nodig, wil je die aanvullen in je forumprofiel?

@Noordzee eens, dat is inderdaad een heel raar bedrag. Ik vermoed dar het komt door een gebroken maand? (1 factuurmaand + een aantal dagen)
Je vroeg waarom het bedrag hoger is terwijl je nog steeds 3 ontvangers hebt. Dat zie ik nog niet beantwoord dus:

Je had eerst 2 extra ontvangers (in totaal 3) gratis omdat je die voor juli 2011 gekocht hebt. Dat doet KPN al een jaar of 7 dus niet meer. Iedereen die v.a. dat moment Digitenne neemt betaalt huur voor de extra ontvangers.
De oude garde gaat daar nu ook onder vallen i.v.m. de vernieuwing van het uitzendsysteem (wordt HD). De oude apparaten ondersteunen dat niet. En voor het nieuwe systeem is alleen huurapparatuur à € 5 per stuk per maand te krijgen.

Vandaar dat je met 2 extra ontvangers (tot. 3) nu € 10 per maand meer kwijt bent. Net als abonnee's die sinds ca. 2010 Digitenne hebben genomen.
Reputatie 7
Hey @Elfira! Nog geen bericht van je gehad, heb je onze reacties nog gelezen? We zien je graag terug 🙂

Reageer