Beantwoord

Digitenne E033-0

  • 21 March 2020
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik zit momenteel in ons vakantiehuisje en ik krijg de foutmelding E033-0. Kan ik met minimale gegevens toch van deze storing afkomen? Met de klantenservice en de sms kom ik niet verder. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 March 2020, 15:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Natuurlijk @NandaSwart ,

@Lisa en ik zitten voor jou klaar. 

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NandaSwart ,

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Het was uiteindelijk toch gelukt met de klantenservice. Het blijkt dat als de digitenne een langere tijd niet gebruikt wordt deze automatisch wordt uitgelogd alleen wist de medewerker niet na hoeveel tijd. Zeker deze tijd hebben we dat er langere tijd geen gasten in het huisje hebben. Weet iemand hoe lang?

Reputatie 7
Badge +28

Nee, deze updates verschijnen onregelmatig. Officieel hoor je foutcode 033-0 pas na een jaar te krijgen, maar in de praktijk gebeurt het veel eerder.

De oorzaak hiervan is nog niet helder. 
 

Maaar goed, jullie hebben gelukkig weer beeld!👍

Reputatie 7
Badge +17

@NandaSwart Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd heb. Het klopt dat een kastje gedeactiveerd wordt/ uit het netwerk gehaald wordt als het kastje lang offline is. Hoe lang precies weet ik niet. Als dit gebeurt kunnen we het kastje handmatig activeren. Geen zorgen dus :blush:

Reageer