Beantwoord

Digitenne extra ontvangers verwijderen

  • 3 September 2019
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Een tijdje geleden kreeg ik een brief over de extra digitenne ontvangers die nog op de factuur vermeld staan. Gebeld met KPN en de medewerker zou de extra kastjes van ons account verwijderen. De nieuwe ontvanger konden we kosteloos gebruiken, was me verteld. Nu kregen we de nieuwe factuur waarop stond dat wel wel moesten betalen en de andere digitenne kastjes stonden er ook nog op.
Kan dit aangepast worden op de factuur? En kunnen die extra kastjes uit ons account verwijderd worden?
icon

Beste antwoord door Joran 5 September 2019, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Mub! Jammer dat er onduidelijkheid is hierover. Ik ga controleren hoe alles in de administratie staat en dit corrigeren waar nodig.

Omdat je het over extra Digitenne ontvangers hebt vermoed ik dat je Interactieve TV bij ons afneemt, klopt dat? Afhankelijk van het abonnement zijn 1 of 2 TV-ontvangers inbegrepen in de prijs. Dat kan zowel een Interactieve TV als een Digitenne ontvanger zijn. Als er meer ontvangers in het abonnement zitten wordt daar € 5 per maand voor in rekening gebracht.

Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer, en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan zoek ik dit verder uit.
Klopt. We hebben 2 iTV kastjes. Ik snap het nu. Dank je. Ik ga even nadenken over welke ik wil houden.
Reputatie 7
Badge +28
Prima. Je kunt de ontvanger(s) direct verwijderen via MijnKPN en ik kan je daar ook mee helpen. Dan hoor ik graag nog even van je!

Reageer