Beantwoord

Digitenne Factuur?

• 6 januari 2018
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

In 2010 ben ik overgestapt van KPN naar XS4all

Het is Nu 2018????????? en ik ben overgestapt van Xs4all naar Ziggo hierbij heb ik alle contractueele verplichtingen en diensten afgehandeld opgezegd enz

Wij maken sinds wij 2009 van KPN naar Xs4all gingen geen gebruik meer van Digitenne toenertijd een al storrige verbinding en wilde ik het opzeggen in 2009 het kastje was mijn eigen eigendom na overgang naar xs4all zou alles opgezegd zijn vraag me niet om namen enz dit is al bijna 10 jaar terug????

Nu de vraag waarom ik ineens een factuur en herinnering krijg van 26,23 het enigste wat mij linkt naar KPN is een Prepaid kaart voor mijn 11 jarige dochter die ik vorig gekocht heb ik ga ervanuit dat dit een vergissing betreft er wordt in deze brief die ik vandaag 6 januari op mijn mat kreeg gedreigd met verhoging na niet betalen????
Ik ben te stomverbaasd om te reageren op deze onzin.

Graag reactie en bevestiging van deze toestand

Alvast bedankt.

MVG B Veerkamp
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 januari 2018, 16:23

Hallo @factuur uit het niets, welkom! Wat hierboven gezegd wordt, klopt. Het Digitenne abonnement was nooit opgezegd en er werden nu kosten in rekening gebracht. Ik zie dat het abonnement gisteren opgeheven is. Je krijgt vanuit die opheffing een deel terug en het restant heb ik nog vergoed. Op de volgende factuur zal je die €26 dus weer terugkrijgen. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ja dit is minder gedoe voor jou en ons 😉. Fijn dat het hiermee opgelost is en wellicht tot ziens in de toekomst!
Dankjewel Marcia,

Ik heb gisteren ook over gebeld en werd id aangegeven dat er nog wel een eindfactuur zou komen en hierover zou ik dus terug moeten bellen.
Bij deze heb jij dat al super voor mij gedaan heel erg bedankt erg blij met de service ps dat ik nu bij Ziggo zit wil niet zeggen dat ik niet bij KPN terug kom klantenservice is ook erg belangrijk.
Erg bedankt nogmaals Marcia en ook een Pluim aan je collega's

Mvg Bas Veerkamp
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @factuur uit het niets, welkom! Wat hierboven gezegd wordt, klopt. Het Digitenne abonnement was nooit opgezegd en er werden nu kosten in rekening gebracht. Ik zie dat het abonnement gisteren opgeheven is. Je krijgt vanuit die opheffing een deel terug en het restant heb ik nog vergoed. Op de volgende factuur zal je die €26 dus weer terugkrijgen. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten!
Dat kan niet ik heb het voor overstap naar xs4all toenertijd al opgezegd tsja na 10 jaar heb ik hier geen bewijs meer van.

Toen ging dat telefonisch en gaf ik het nr van de bstaande smartcard door alles was geregeld niet lang daarna ben ik overgestapt zou het kunnen dat het daaraan ligt?

het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk om deze kosten te laten vervallen.

Mvg B Veerkamp
Gjtm heeft gelijk. I.c.m. interactieve tv bij KPN én XS4ALL is Digitenne gratis (bij gebruik van kooptuners). Stap je over met je Thuis pakket dan wordt Digitenne weer een los product. Digitenne valt inderdaad niet onder overstapservice.
Heb je al met de klantenservice gebeld? Voor dit soort zaken best ma - vr tussen 8:30 en 22:00 u bellen.
0800-0402

Een KPN Moderator v.h. forum kan je hier ook mee helpen. Wegens drukte kan het in de wachtrij echter wel tot 2 à 3 dagen duren vooralleer ze hier aan toe zijn.

Dat kan niet ik heb het voor overstap naar xs4all toenertijd al opgezegd tsja na 10 jaar heb ik hier geen bewijs meer van het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk om deze kosten te laten vervallen.

Mvg B Veerkamp
Zou het kunnen dat je al die jaren bij KPN een gratis digitenne abonnement naast het alles in 1 gebeuren van xs4all hebt gehad en dat deze nu is omgezet naar een betaalde variant omdat het alles in 1 pakket is komen te vervallen? Ziggo weet namelijk niks van dit abonnement af en kan deze dus niet opzeggen, en kpn weet verder ook niet beter dan dat het xs4all gebeuren is opgezegd en je dus geen recht meer hebt op gratis digitenne.

Geen idee of dit het geval is, maar er zijn een aantal vreemde constructies met goedkopere en gratis digitenne abonnement i.c.m. met kpn/telfort/xs4all allles in 1 pakketten.

Dat kan niet ik heb het voor overstap naar xs4all toenertijd al opgezegd tsja na 10 jaar heb ik hier geen bewijs meer van het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk om deze kosten te laten vervallen.

Mvg B Veerkamp
Reputatie 7
Gjtm heeft gelijk. I.c.m. interactieve tv bij KPN én XS4ALL is Digitenne gratis (bij gebruik van kooptuners). Stap je over met je Thuis pakket dan wordt Digitenne weer een los product. Digitenne valt inderdaad niet onder overstapservice.
Heb je al met de klantenservice gebeld? Voor dit soort zaken best ma - vr tussen 8:30 en 22:00 u bellen.
0800-0402

Een KPN Moderator v.h. forum kan je hier ook mee helpen. Wegens drukte kan het in de wachtrij echter wel tot 2 à 3 dagen duren vooralleer ze hier aan toe zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Zou het kunnen dat je al die jaren bij KPN een gratis digitenne abonnement naast het alles in 1 gebeuren van xs4all hebt gehad en dat deze nu is omgezet naar een betaalde variant omdat het alles in 1 pakket is komen te vervallen? Ziggo weet namelijk niks van dit abonnement af en kan deze dus niet opzeggen, en kpn weet verder ook niet beter dan dat het xs4all gebeuren is opgezegd en je dus geen recht meer hebt op gratis digitenne.

Geen idee of dit het geval is, maar er zijn een aantal vreemde constructies met goedkopere en gratis digitenne abonnement i.c.m. met kpn/telfort/xs4all allles in 1 pakketten.

Reageer