Beantwoord

Digitenne factuur

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Geachte,

We hebben 4 abonnementen van digitenne, maar van 1 krijg ik geen factuur per mail, ook op mijn kpn staat dat 4de abo niet.

Hoe kan dat? 

groet Bert

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2019, 18:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Bert, 

 

Betaal je wel voor vier abonnementen? B.v via automatische incasso. Zo ja, kan het zijn dat het vierde abonnement op naam staat van iemand anders? Je partner misschien? 

 

Want normaliter kun je maximaal drie ontvangers afsluiten op je abonnement. 

 

Als je maar voor drie abonnementen betaalt, wordt het abonnement van de vierde ontvanger door iemand anders betaalt. Vroeg of laat zal die persoon aan de bel trekken. 

 

Wil je het uitgezocht hebben door een moderator van KPN, vul dan jouw volledig forum-profiel in. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Bert Beenkens 

 

Heb je nog verdere info nodig? Of weet je al wie het vierde abonnement betaalt? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Bert Beenkens, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je de gegevens van het vierde abonnement niet kan terugvinden. Of gaat het alleen om de factuur? Worden de kosten voor dit abonnement wel in rekening gebracht?

Ik kijk graag het een en ander voor je na, maar kan dit helaas niet zonder gegevens. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (van het betreffende Digitenne abonnement)? Het klantnummer kan je vinden op de afschrijving.

Mocht je het klantnummer niet kunnen vinden, wil je dan bij klantnummer (internet en tv) de drie klantnummers van Digitenne waar je wél facturen van krijgt noteren? Dan kan ik op basis van het adres even kijken of er dan nog één bekend is bij ons. 

Reputatie 7
Badge +21

@Bert Beenkens, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels de gegevens kunnen achterhalen van het vierde Digitenne abonnement? Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen.

Reputatie 7
Badge +28

@Bert Beenkens 

 

Heb je nog verdere info nodig? Of weet je al wie het vierde abonnement betaalt? 

 

Reageer