Opzegging bij Telfort is prima verlopen! Bij KPN intern echter niet. Na maanden blijkt er nog steeds maandelijks geld voor Digitenne afgeschreven te worden. De facturen worden naar m’n oude telfort e-mailadres verstuurd en worden dus niet afgeleverd, terwijl ik in mijn KPN keurig m’n e-mailadres heb gewijzigd, immers telfort is opgezegd. Er is een nieuw account aangemaakt, met een spelfout in m’n naam, dus niks alles in 1.
Na herhaaldelijk contact met servicedeskmedewerker, het indienen van een klacht en wederom te lang gesprek met servicedeskmedewerker, is de conclusie van KPN dat het mijn eigen schuld is dat Digitenne niet is opgezegd (niemand heeft mij verteld dat ik dit moest doen, en bovendien ging ik van het ene product over op het andere product en heb ik Digitenne spullen aan KPN monteur meegegeven) en krijg ik niet het teveel afgeschreven geld volledig terug. Ik had eerder mijn bankrekening moeten checken terwijl KPN ongevraagd geld van m’n rekening afschrijft voor een dienst die ik al lang niet meer heb. Dus KPN graag het volledige bedrag crediteren.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel