Beantwoord

Digitenne foutcode 016-0

  • 24 May 2019
  • 6 reacties
  • 224 keer bekeken

Ook ik krijg die code. Maar hoe nu verder? Ik snap niets van al opmerkingen over cas nr noteren. Waar dan En wie gast daar op antwoorden? Bellen heeft ook geen zin want dat duurt eindeloos lang. Heb 3 nieuwe ZXV7200. Twee doen het prima maar eentje weigert met die code. Betaal toch netjes voor 3 boxjes....
icon

Beste antwoord door Tycha 24 May 2019, 11:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Wadden

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hoi, de gevraagde gegevens heb ik ingevuld. Ben op dit moment niet thuis. Is dat bezwaarlijk?
Reputatie 7
Badge +28
Nee, dat is niet erg.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wadden, Ik heb je de ontvanger met het betreffende CAS-ID nummer opnieuw geactiveerd. Wanneer je thuis bent, wil je dan controleren of de ontvanger werkt?
En na alles tweemaal nog opnieuw gedaan te hebben, zenders zoeken en antenne, werkt het.
Netjes alle zenders zijn te zien. Hartelijk dank en mocht het nogmaals weer " verdwijnen ", dan kom ik hier weer terug. Fijne avond.
Reputatie 7
Badge +19
@Wadden, Goed om te lezen dat het weer werkt. Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat, anders zie ik een reactie van je verschijnen en fix ik het z.s.m. voor je 🙂 Ik wens je voor nu een heel mooi weekend 😃

Reageer