Beantwoord

Digitenne foutcode

  • 27 April 2019
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik kan mijn digitenne niet activeren. Ontvang alleen NPO 1-2 en 3.
krijg foutcode E017-0 of E050-0. Het CASnummer is ******
graag hulp

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2019, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Paul,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Je kan beter het CAS-ID nummer weghalen uit het bericht zelf.
Reputatie 7
Badge +21
@Paul klomberg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je deze foutcode krijgt, is het inderdaad iets wat wij administratief moeten rechtzetten. Ik hoor graag wanneer je jouw gegevens hebt aangevuld, dan help ik je zo snel mogelijk verder!
Reputatie 7
Badge +21
@Paul klomberg, administratief staat het goed zie ik in het systeem (zag opeens dat je jouw Forum profiel had aangevuld en ik je dus verder kon helpen). Je zou het volgende nog even kunnen proberen. Ga terug naar fabrieksinstellingen > zoek zenders via de optie uitgebreid zenders zoeken > doe een software-update als dat aangegeven wordt.
Reputatie 7
Badge +28
Goed bezig @Susan_ 👍
Reputatie 7
Badge +21
@Paul klomberg, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels werkt? 🙂