Sticky

Digitenne foutcode 8888 oplossen

  • 4 January 2019
  • 33 reacties
  • 13482 keer bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Beste Erik,

gegevens zijn ingevuld in profiel.



nadat ik menu zie, ga ik naar regio, daarna geen digitenne ontvangst, dus kanalen worden niet ingesteld; ook niet na uitgebreid zoeken.



Heb verder alles gedaan wat Noordzee aanraadde bij 8888 op display.
Reputatie 7
Badge +28
@Yvvp



Als je in het menu zit:



1/ Wilt je dan eerst eens terug gaan na de fabrieksinstellingen.

2/ Als er gevraagd wordt om een softwareupdate, die dan uitvoeren.

3/ Daarna opnieuw zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

(Dus niet eerst naar regio gaan!)



Stap 2 en 3 kun je eventueel omwisselen.
Heb ik allemaal gedaan. Geen digitenne signaal.
Reputatie 7
Badge +25
Heb ik allemaal gedaan. Geen digitenne signaal.

En nog altijd 8888? Welke antenne gebruik je?
De allernieuwste antenne, het allernieuwste pakket digitenne, afgelopen vrijdag ontvangen en nooit eerder digitenne gehad.
Reputatie 7
Badge +30
Dan zou dat goed moeten zijn. Waar heb je de antenne staan, in huis of buiten? Als hij in huis staat is het wellicht beter om hem buiten te plaatsen.



Ik heb trouwens ook nog even gekeken, en Fox zit niet in je pakket. Dus dat de ontvanger dat weergeeft is waarschijnlijk ook een gevolg van het feit dat hij geen signaal binnenkrijgt dat hem vertelt wat je wel en niet hebt.
Beste,

Ik heb vandaag mijn tijdelijke digitenne ontvangen en aangesloten.

Nu krijg ik code 8888 op de ontvanger en het lampje op de digitenne brandt niet.

En dus ook geen signaalsterkte.

Ik heb wel beeld in het digitenne menu om de regio te kiezen, dus de source op de TV klopt wel.



Nu heb ik alle forums bekeken en 10x opnieuw alles gereset, losgemaakt, opnieuw aangesloten en zelfs andere mensen het laten doen, maar helaas geen resultaat....



Wie kan helpen?

Groet Dirk



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +28
Mogelijk doet jouw antenne het niet.



Code 8888 is wel wat raar, als je wel gewoon in het menu komt.

En heb je al geprobeerd om uitgebreid zenders te zoeken?

Met die manier van zoeken heb je meer kans om zenders in je zenderlijst te krijgen.



Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reageer