Beantwoord

Digitenne foutcode e-033-0

  • 2 April 2020
  • 9 reacties
  • 130 keer bekeken

Badge

Digitenne fout code e-033-0

icon

Beste antwoord door DirkvanDuijn 9 April 2020, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Dirk, welkom op het forum. 

Zou je ook je CAS-ID willen invoeren van je kastje? Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

@DirkvanDuijn 

Dan kun je daarnaast het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

Badge

Cas I'd toegevoegd

Reputatie 7
Badge +28

Voer ook alvast de instructie van hierboven uit. Dan loopt de activatie een stuk soepeler.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het opnieuw geactiveerd, zou je het nogmaals willen proberen?

Reputatie 7
Badge +28

@DirkvanDuijn 

Heb je al beeld op alle zenders? 

Badge

Alles werkt weer

Reputatie 7
Badge +28

Fijn @DirkvanDuijn :thumbsup_tone3:  

Reputatie 7
Badge +24

Alles werkt weer

Top! Je weet me anders hier te vinden, mocht het nodig zijn.Â