Beantwoord

Digitenne, foutcode e-150-0

  • 19 May 2019
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Beste KNP ik heb sinds 2 weken jullie nieuwe digitenne kastje.
Het kastje heeft 1 week goed gewerkt maar geeft nu de volgende code E150-0 en ik ontvang nu alleen nog maar Nederland 1 2 3 ik heb het volgende gedaan
(1) een totale reset van het kastje
(2) zenders opnieuw in laten lopen
dit alles heeft helaas niet geholpen hij geeft aan dat er geen abonnement aanwezig is.

Met vriendelijke groet
Berdien van Noordennen
icon

Beste antwoord door PeterG 19 May 2019, 17:08

Bekijk origineel

3 reacties

Waarschijnlijk is er wat mis gegaan met de abonneegegevens. CAS-nummer niet helemaal juist bij je gegevens.
Het CAS-nummer vind je onderop je toestel.

Het snelst is bellen met 0800-0402. CAS bij de hand houden. Ze zijn op de hoogte van de mogelijkheid van dit probleem.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je alweer beeld?

Het alternatief voor bellen is dat een moderator het een en ander voor je gaat nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Ja we hebben weer beeld. Hebben gebeld en het was met 15 min. geregeld. Het was zoals hierboven staat vermeld bij de reakties. Bedankt.

Reageer