Beantwoord

Digitenne foutcode E016-0

  • 23 July 2021
  • 21 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb foutcode E016-0 op mijn Digitenne. Kan deze weer geactiveerd worden? Het CAS nr staat in mijn profiel. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 July 2021, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

@SandraPG Hoi Sandra. Welkom op het forum.

Ik heb het CAS id in je profiel een zetje gegeven. Kun je controleren of het weer werkt?

Hallo Erwin,

Ik reageer wat laat, omdat ik eigenlijk niet meer verwachtte dat er op dat tijdstip nog een reactie kwam. Maar het heeft kennelijk geholpen, want mijn Digitenne doet het weer. Hartelijk bedankt! 

Met vriendelijke groet,

Sandra

Super!

Ook wij hebben het zelfde probleem

@Hummeltje : Kun jij in je profiel het zogenaamde cas id zetten en mij dan hier een seintje geven?

Ik heb hetzelfde issue e016-0 foutcode op Digitenne. Wie kan dat oplossen?

 

@Mel85 : kun jij het cas id in jouw profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?

Mijn CAS-nummer 4637-754-332-0 geeft alleen NPO 1,2,3. Kan KPN zorgen voor activatie?

@Scareless : Ik heb 'm een duwtje gegeven. Werkt het?

Hi Erwin,

Nee, nog zelfde foutmelding.

Kun je 'm even een half uurtje aan laten staan? En daarna desnoods even herstarten? Ik zal nog een activatie versturen.

Staat aan. Straks herstarten dmv aan-/uitknop aan achterkant?

 

nog even een half uurtje op een commerciele zender laten staan. En als er dan niks verschijnt mag je wel even 1 minuut van het stroom halen.

Hi Erwin, 

Hij doet 't weer. Dank voor de hulp.

Mooi zo! Graag gedaan.

Badge

Goedemorgen,

Ik krijg foutmelding E016-0 op de digitenne bij andere zenders dan NPO 1, 2 en 3. Kunt u de andere zenders toevoegen? Mijn gegevens staan in mijn profiel. NB ik ben net verhuisd. t kan dus zijn dat mijn nieuwe adres nog niet in uw administratie verwerkt is. Bij voorbaat dank 

Hoi @Ferry Braunstahl . Welkom op het forum.

Ik zie dat je een tijdelijk pakket hebt omdat we je nog niet kunnen aansluiten. De digitenne zal dan niet goed geactiveerd zijn. Dat komt helaas voor.

Ik heb een verzoek ingediend om het alsnog te activeren. Dit kan max 24 uren duren.

Als je morgen nog geen commerciële zenders ziet, laat het even weten.

Badge

Beste Erwin, helaas nog geen commerciële zenders vandaag. Alleen NPO 1,2 en 3 en regionale zenders. Kan je nog een poging wagen? Bedankt!

Dat is knap waardeloos, @Ferry Braunstahl .  Het is inderdaad nog niet geactiveerd. 

Ik ga navragen en proberen dit zo snel mogelijk recht te zetten.

Badge

Beste Erwin, het werkt! Veel dank

Super!