Beantwoord

Digitenne foutcode E016-0

  • 24 November 2022
  • 17 reacties
  • 74 keer bekeken

Hi,

Ik ontvang alleen Digitenne zenders 123. Op andere zenders krijg ik de foutcode E016-0

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 December 2022, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Suzannek00 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gedaan! 

Reputatie 7
Badge +28

Zet de ontvanger aan op NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. Een moderator gaat een activatiesignaal (laten) versturen. Maar het kan enkele dagen duren voordat je aan de beurt bent.  

Goedemorgen,

Helaas is het nog steeds niet verholpen. Wanneer wordt er naar gekeken? 

Reputatie 7
Badge +19

@Suzannek00 Hoi Suzanne, excuus voor de late reactie. Het is erg druk op het moment, waardoor we later bij je topic zijn dan anders. Fijn om te zien dat @Noordzee al toegesneld was.

Ik heb je gegevens erbij gezocht, op basis van de informatie die je in je forumprofiel hebt  gezet. Ik kom wel een Digitenne abonnement tegen op het klantnummer dat je hebt ingevuld, maar het staat op een ander adres en er staat een ander CAS ID bij. Kan het zijn dat dit een oud (of nieuw) adres is? En heb je één of meerdere Digitenne ontvangers?  Voeg je ter verificatie ook je geboortedatum en bij ons bekende IBAN nog in je profiel in?

Wat ik dan kan doen, is dat ik het bestaande CAS ID vervang voor dat wat je in je profiel hebt gezet. Hierdoor wordt ‘ie geactiveerd waardoor alle zenders het weer doen.

Reputatie 7
Badge +28

@Suzannek00

Wat ik dan kan doen, is dat ik het bestaande CAS ID vervang voor dat wat je in je profiel hebt gezet. Hierdoor wordt ‘ie geactiveerd waardoor alle zenders het weer doen.

Dat lijkt me een goed idee @Alexandra 

Dan kan @Suzannek00 alle zenders bekijken. 

Suzanne, zet de ontvanger alvast aan op NPO 1, de TV kan eventueel uit blijven. 

@Alexandra kan dan een activatiesignaal versturen. 

 

Hi,

Het klopt inderdaad dat ik op een ander adres woon. Waar moet ik de gegevens: nieuw adres, geboortedatum en IBAN invullen?
 

Reputatie 7
Badge +28

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is

Het adres in mijn profiel klopt, dat is mijn huidige adres. Geboortedatum heb ik aangevuld.

Ik heb één digitenne ontvanger met het CAS nr dat in mijn profiel staat.

Helaas nog geen verandering..

Is er een idee/inschatting hoelang dit nog gaat duren? We zijn inmiddels acht dagen verder en ik betaal gewoon mijn abonnementkosten. Alvast bedankt voor jullie reactie!

Reputatie 7
Badge +28

@Suzannek00 ,

Ik ga wat voor je proberen. Maar nu is het nog te vroeg, er werkt nu nog niemand. Zet de ontvanger wel alvast aan op NPO 1. 

Hij staat op NPO3, aan. Is dat oke?

Reputatie 7
Badge +28

Is ook prima. 

Reputatie 7
Badge +13

@Suzannek00 en @Noordzee ik pak het eve op omdat Alexandra even vrij is. Ik zal even kijken maar ik kom toch op basis van het klantnummer op een ander adres uit dan wat in het profiel staat. Ik stuur je even een privébericht zodat we dit vrij kunnen bespreken Suzanne!

 

Edit: Ik heb hem een duwtje gegeven nu. Het kan even duren voordat die dan ook daadwerkelijk actief is, een uurtje of zo. 

Reputatie 7
Badge +28

@Suzannek00 

Werkt het inmiddels op alle zenders?Â