Beantwoord

Digitenne foutcode E016-0 na de ontvanger een tijdje niet gebruikt te hebben

  • 6 December 2022
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik heb mijn Digitenne ontvanger een tijd niet gebruikt. Ik ontvang nu maar 3 zenders. Op alle andere zenders krijg ik foutcode E016-0. Hoe kan dat worden hersteld?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 December 2022, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Als je een Digitenne ontvanger een week of 5 niet gebruikt heeft ie de abonnementsgegevens niet op tijd ontvangen. Deze worden regelmatig door het systeem uitgezonden, maar dan moet ie wel aan staan.

Hij zou het ahgi weer op moeten pakken. Laat ‘m daarvoor aan op NPO 1. De status kun je, zonder NPO 1 te verlaten, af en toe checken via abonnement status (menu).

Een kpn moderator kan de ontvanger ook een zetje geven. Ook daarvoor dient ie aan te staan. Vul daarvoor je NAW gegevens + het CAS nummer van de ontvanger in in je forumprofiel hier. CAS kun je invullen bij 'persoonlijke opmerkingen’.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Quirinius, ik heb een activatie signaal naar de Digitenne ontvanger gestuurd. Als jij de ontvanger aanzet en een tijdje op Ned1 laat staan, krijg je weer alle zenders.