Beantwoord

Digitenne foutcode E017-0

  • 5 February 2019
  • 14 reacties
  • 314 keer bekeken

Badge
Foutcode E017-0
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 February 2019, 08:12

Bekijk origineel

14 reacties

Badge
Moet ik hiervoor bellen of kan dit zo worden opgelost het gaat om de (...) oldenzaal

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Ja, snelst is bellen met de KS. In dit geval staat het CAS ID van je nieuwe ontvanger niet helemaal goed bij je administratieve gegevens. Je krijgt vlgs mij nu alleen NPO 1, 2, 3 en regionale zenders. (?)

KS: 0800-0402 (gratis nummer). Houdt het CAS ID (zie onderop ontvanger) bij de hand.

Uitleg over de code:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Bokito100, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je deze foutcode ervaart, gaat er helaas iets niet goed in onze administratie. Om het zo snel mogelijk te verhelpen hebben we enige gegevens nodig. Indien je het nog niet telefonisch geregeld hebt, kan ik je verder helpen! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer (bij pers. opmerkingen)? Geef even een seintje als dat gelukt is, of als je het al geregeld hebt via een collega!
Reputatie 7
Badge +21
@Bokito100 , de gegevens zijn aangepast en opnieuw geladen. Als het goed is, na een herstart, zou je weer televisie moeten kunnen kijken! Wil je dit even controleren?
Badge
Nee helaas bij aan en uit zetten en opnieuw zenders zoeken staat er nu dat ik nog niet ben aangemeld
Zet 'm es een uur-tje op CNN ....
Badge
Dank je wel heb dat gedaan op Ned 1 hij doet het nu
Reputatie 2
Badge
Aangezien mijn schoonmoeder 83 is en hier niets van snapt:-)

Ik heb haar gegevens inclusief CAS nummer in mijn profiel gezet.

De Storingscode is na een week plotseling E15-0
Kun iemand hier wat betekenen, of moet ik echt met KS aan de telefoon gaan hangen?
@PKing61
Bellen met de klantenservice (0800-0402) is absoluut het snelst. Tijdens het gesprek wordt het CAS ID gecheckt en gecorrigeerd indien nodig. Daarna mogelijk de ontvanger uit/aan zetten. Vaak ook opnieuw instellen.

"Iemand hier" is een KPN moderator. Dat kan tot 2 dagen duren.
Reputatie 2
Badge
Bellen is om prive redemnen op dit moment geen optie, dus wacht ik op een moderator...
Reputatie 7
Badge +21
@PKing61, bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat je om privé redenen niet wil bellen. Dan help ik je graag verder! Op het moment staan er nog 2 actieve CAS-ID nummers die beginnen met 4637. Dus geen nummer die begint met jouw 7012. Kan je aangeven of er nóg een Digitenne ontvanger in huis is, en wat hiervan het nummer is? Dan kan ik één van de twee verwijderen, en de nieuwe activeren! Dit mag ook middels een privébericht 😉
Reputatie 7
Badge +21
@PKing61, ik heb je privébericht ontvangen maar ik reageer hier even! Omdat je had aangegeven dat de gegevens die ingevuld waren van je schoonmoeder waren (klantnummer e.d.) heb ik niet op de postcode gezocht. Nu blijkt dat het ingevulde klantnummer van jou is, en op het ander nog een 2e abonnement staat geregistreerd met een ander klantnummer. Dus dan ga ik er vanuit dat ik dat abonnement moet hebben. Hier heb ik het CAS-ID nummer bij toegevoegd. Wanneer zij haar ontvanger opnieuw opstart en zenders gaat zoeken, zou de foutcode verholpen moeten zijn. Wil je dit even uitvoeren en terugkoppeling of dat inderdaad geholpen heeft?
Reputatie 2
Badge
Alles lijkt nu te werken ook bij mijn schoonmoeder:-)

Bedankt voor het meedenken...
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen! Mochten er in de toekomst nog problemen of vragen zijn, dan weet je me te vinden 😃

Reageer