Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel
Moet ik hiervoor bellen of kan dit zo worden opgelost het gaat om de (...) oldenzaal
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Ja, snelst is bellen met de KS. In dit geval staat het CAS ID van je nieuwe ontvanger niet helemaal goed bij je administratieve gegevens. Je krijgt vlgs mij nu alleen NPO 1, 2, 3 en regionale zenders. (?)
KS: 0800-0402 (gratis nummer). Houdt het CAS ID (zie onderop ontvanger) bij de hand.
Uitleg over de code:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
KS: 0800-0402 (gratis nummer). Houdt het CAS ID (zie onderop ontvanger) bij de hand.
Uitleg over de code:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Goedenavond @Bokito100 , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Op het moment dat je deze foutcode ervaart, gaat er helaas iets niet goed in onze administratie. Om het zo snel mogelijk te verhelpen hebben we enige gegevens nodig. Indien je het nog niet telefonisch geregeld hebt, kan ik je verder helpen! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer (bij pers. opmerkingen)? Geef even een seintje als dat gelukt is, of als je het al geregeld hebt via een collega!
Op het moment dat je deze foutcode ervaart, gaat er helaas iets niet goed in onze administratie. Om het zo snel mogelijk te verhelpen hebben we enige gegevens nodig. Indien je het nog niet telefonisch geregeld hebt, kan ik je verder helpen! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer (bij pers. opmerkingen)? Geef even een seintje als dat gelukt is, of als je het al geregeld hebt via een collega!
Nee helaas bij aan en uit zetten en opnieuw zenders zoeken staat er nu dat ik nog niet ben aangemeld
Aangezien mijn schoonmoeder 83 is en hier niets van snapt:-)
Ik heb haar gegevens inclusief CAS nummer in mijn profiel gezet.
De Storingscode is na een week plotseling E15-0
Kun iemand hier wat betekenen, of moet ik echt met KS aan de telefoon gaan hangen?
Ik heb haar gegevens inclusief CAS nummer in mijn profiel gezet.
De Storingscode is na een week plotseling E15-0
Kun iemand hier wat betekenen, of moet ik echt met KS aan de telefoon gaan hangen?
Bellen met de klantenservice (0800-0402) is absoluut het snelst. Tijdens het gesprek wordt het CAS ID gecheckt en gecorrigeerd indien nodig. Daarna mogelijk de ontvanger uit/aan zetten. Vaak ook opnieuw instellen.
"Iemand hier" is een KPN moderator. Dat kan tot 2 dagen duren.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.