Beantwoord

Digitenne foutcode E017-0

  • 29 April 2019
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Ik heb ook een nieuw kastje voor digitenne type Zxv7200 en heb hem aangesloten en zelfs gewoon tv mee kunnen kijken. Maar nu ineens krijg ik de foutmelding foutcode e017-0 abonnement is niet geactiveerd. Erg vreemd. Restarten of zenders opnieuw zoeken heeft niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Noordzee 30 April 2019, 18:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Madeliefjebirds,

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan inderdaad ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
@Madeliefjebirds, bedankt voor je bericht!

Zoals Noordzee aangeeft, kunnen we je snel helpen op het moment dat we al je gegevens hebben. Ik zie helaas het CAS-ID nummer nog niet, wil je die nog toevoegen?
@Susan_ @Noordzee Dankje voor je reactie. Ik heb gisteren reactie gekregen en het is nu verholpen! Ze moesten inderdaad iets doen, helaas kon ik het zelf niet verhelpen. Dankje voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat het opgelost is!

Reageer