Beantwoord

digitenne foutcode E033-0

  • 14 August 2020
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik krijg steeds de foutcode E033-0. Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 August 2020, 07:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lars Gort ,

De oplossing van dit probleem gaat in drie stappen


Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel. 
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

  • Een KPN Moderator wil je graag helpen en is daarvoor het CAS-ID of CAS-nummer nodig van het Digitenne kastje. Zonder dit nummer kunnen zij (helaas) niets voor je betekenen.
    Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer.

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.


Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

 

Hoi @Lars Gort . Ik heb je cas id zelf even opgezocht aan de hand van je postcode+huisnummer.  Het eindigt op 409 toch?

Die heb ik een refresh gegeven. Kun je controleren of het weer werkt?

Hoi @Lars Gort . Ik heb je cas id zelf even opgezocht aan de hand van je postcode+huisnummer.  Het eindigt op 409 toch?

Die heb ik een refresh gegeven. Kun je controleren of het weer werkt?

Beste Erwin, zodra ik thuis ben zal ik kijken of het werkt en dat dan laten weten. Alvast bedankt voor de hulp!

Hoi @Lars Gort . Ik heb je cas id zelf even opgezocht aan de hand van je postcode+huisnummer.  Het eindigt op 409 toch?

Die heb ik een refresh gegeven. Kun je controleren of het weer werkt?

Beste Erwin, zodra ik thuis ben zal ik kijken of het werkt en dat dan laten weten. Alvast bedankt voor de hulp!

Beste erwin, alles werkt weer! Bedankt voor de hulp!!

 

Hoi @Lars Gort . Ik heb je cas id zelf even opgezocht aan de hand van je postcode+huisnummer.  Het eindigt op 409 toch?

Die heb ik een refresh gegeven. Kun je controleren of het weer werkt?

Beste Erwin, zodra ik thuis ben zal ik kijken of het werkt en dat dan laten weten. Alvast bedankt voor de hulp!

Beste erwin, alles werkt weer! Bedankt voor de hulp!!

En vergeet @Noordzee  niet :-)

Ik ben blij dat je weer kunt kijken. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.

Reputatie 7
Badge +28

 

Hoi @Lars Gort . Ik heb je cas id zelf even opgezocht aan de hand van je postcode+huisnummer.  Het eindigt op 409 toch?

Die heb ik een refresh gegeven. Kun je controleren of het weer werkt?

Beste Erwin, zodra ik thuis ben zal ik kijken of het werkt en dat dan laten weten. Alvast bedankt voor de hulp!

Beste erwin, alles werkt weer! Bedankt voor de hulp!!

En vergeet @Noordzee  niet :-)

Ik ben blij dat je weer kunt kijken. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.

Zo is dat , dankjewel Erwin. 

 

Â