Sticky

Digitenne foutcode E033-0 [Wat is de oplossing?]

  • 22 March 2020
  • 417 reacties
  • 12702 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

417 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Mijn digitenne geeft de foutcode E033-0 aan. 
In mijn profiel heb ik de postcode, het klantnummer en het casnummer (bij opmerkingen) ingevuld.

Zou mijn digitenne weer geactiveerd kunnen worden?

Bij voorbaat dank!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb 'm een zetje gegeven, @Foutcode E033-0 digitenne Zou je de stappen uit het startbericht nog even willen opvolgen? 

Mijn digitenne geeft de foutcode E033-0 aan. 


In mijn profiel heb ik de postcode, het klantnummer en het casnummer (bij opmerkingen) ingevuld.Zou mijn digitenne weer geactiveerd kunnen worden?

Nog een vraag. Het kastje waar het omgaat staat in provincie utrecht maar rf kanaal stond op 34 zag ik. In jullie lijstje staat bij utrecht 27. Welke moet ik hebben bij handmatig zoeken? Of is dat in mijn geval niet nodig en kan ik het automatisch zender zoeken doen.

 

Bij voorbaat dank! 

Reputatie 7
Badge +28

@Waardeloosjaja 

Je kunt handmatig zoeken op RF-kanaal 27 en dan vind je oa CNN. Laat jouw ontvanger dan aanstaan op CNN. DE TV kan eventueel uit. 

Hoi @Waardeloosjaja .  Ik heb je cas id een corrigerende tik gegeven. Werkt het nu weer?

Ik heb geen beeld E033-0. CAS nummer (...) 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen beeld E033-0. CAS nummer (...) 

 

Hallo @Aloys camper Ik heb je ontvanger een digitale schop gegeven! Zou je stap 3 uit het startbericht willen doorlopen? 

Gedaan en wachten

Het werkt weer. Dank

Hallo ik wil graag een activatiesignaal ontvangen voor mijn ZTE boxen

zie mijn profiel voor de CAS nummers

 

M.v.g.

Erik

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Gumbeest, welkom! Ik heb je ontvangers een refresh gegeven. Als je ze nu aanzet en een uurtje aan laat staan zou het weer in orde moeten zijn. 

Hoi Erik

Mijn ene ontvanger werkt in tussen mijn dank daarvoor

De tweede geeft nu een E-015-0 code

ook bij instellingen staat hier dat mijn abonnement niet actief is

Moet ik dit ook een uurtje de tijd geven om door te zakken het is overigens hetzelfde abonnement of heb ik nu weer wat anders wat niet goed is

 

 

 

Nu een half uur verder en alles werkt weer

 

Bedankt

M.v.g.

Erik

 

 

 

Reputatie 7

Hah, @Gumbeest. Fijn dat alles weer werkt. Dank voor je terugkoppeling. Als je nog vragen hebt, laat het hier dan weten :) 

Al een tijd geen beeld behalve NED 1,2,3 op één van de Digitenne kastjes. Foutcode E033-0.

Graag een zetje. CAS nummer van het desbetreffende kastje staat in mijn profiel.

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +30

'k Heb hem een refresh gegeven, @RobPS. Laat de ontvanger een uurtje aanstaan, dan zou het weer goed moeten staan :) 

'k Heb hem een refresh gegeven, @RobPS. Laat de ontvanger een uurtje aanstaan, dan zou het weer goed moeten staan :) 

En alle zenders doen het weer! Dank!

Ik krijg ook foutmelding E033-0. Ik heb ook mijn profiel geüpdate met mijn CAS nummer. Kan iemand van KPN mij verder helpen? 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @EizeUrk, welkom! Bij dezen heeft ‘ie een refresh gekregen. Hij zou het zo weer moeten doen!

Hallo @EizeUrk, welkom! Bij dezen heeft ‘ie een refresh gekregen. Hij zou het zo weer moeten doen!

Thanks! Werkt! 

L.S.,

 

Diverse zaken al geprobeerd maar ik ontvang alleen NPO & L1 tv en radio.

Attenne verplaatst, terug naar fabrieksinstellingen etc. Zelf handmatig kanaal 27 met CNN maar geen resultaat.

Graag hulp

 

Grt 

JHMHi

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JHMHi ,

De oplossing van dit probleem gaat in drie stappen


Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

  • Een KPN Moderator wil je graag helpen en is daarvoor het CAS-ID of CAS-nummer nodig van het Digitenne kastje. Zonder dit nummer kunnen zij (helaas) niets voor je betekenen.
    Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer.

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.


Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

Reputatie 7
Badge +28

@JHMHi 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

@JHMHi 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JHMHi. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Ik zie dat je jouw gegevens en CAS-ID nummer nog niet hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen en een berichtje willen achterlaten in dit topic? Dan helpen wij jou verder! :relaxed:

Hallo ik zou graag een activeringssignaal willen ontvangen

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @HarmjanBaltes! Dank voor je gegevens. Ik zie dat je ontvanger op zich goed geregistreerd en geactiveerd is. Ik heb hem nu een refresh gegeven. Zet de ontvanger aan, laat hem een uur aanstaan. Als dat niet zo is, probeer stap 3 uit het startbericht :)