Sticky

Digitenne foutcode E033-0 [Wat is de oplossing?]

  • 22 March 2020
  • 417 reacties
  • 12709 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

417 reacties

voor activering heb ik gisteren dik een uur aan de telefoon gezeten. Zou toch geactiveerd moeten zijn 

Welke gegevens heb ik nog niet ingevuld? 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@TWAdeWit Ik zie dat je het CAS-nummer al in jouw KPN Forum profiel hebt staan. Zou je daar jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer aan willen toevoegen en hier een berichtje achter willen laten nadat je dit hebt gedaan?

Profiel aangepast

Kan ik al een activatie ontvangen? Vanaf zaterdagochtend al geen zenders meer

Goedenavond, wij hebben al een aantal dagen de foutcode E033-0 op onze digitenne. Nu begrijp ik dat dit op te lossen is door een activatiecode te sturen. Ik heb alle gegevens in mijn profiel ingevuld en het CAS-nummer bij persoonlijke opmerkingen meegegeven. Hoor graag of en zo ja wanneer we de vervolg stappen uit kunnen voeren, zodat we zsm weer digitenne kunnen kijken. Bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Brenda van Zanten

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik al een activatie ontvangen? Vanaf zaterdagochtend al geen zenders meer

Hi TWA, dit kan zeker. Ik zie op jouw adres echter meerdere Digitenne's met andere CAS-ID's dan wat je hebt ingevuld. Hoeveel kastjes heb je nu in totaal? En zou ik van alle kastjes het CAS-ID mogen? Zo weet ik welke moet blijven en welke niet. 

Reputatie 7
Badge +24

Goedenavond, wij hebben al een aantal dagen de foutcode E033-0 op onze digitenne. Nu begrijp ik dat dit op te lossen is door een activatiecode te sturen. Ik heb alle gegevens in mijn profiel ingevuld en het CAS-nummer bij persoonlijke opmerkingen meegegeven. Hoor graag of en zo ja wanneer we de vervolg stappen uit kunnen voeren, zodat we zsm weer digitenne kunnen kijken. Bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Brenda van Zanten

Hi Brenda, welkom hier. Ik heb het ook voor jou ververst. Laat de ontvanger een uurtje op Ned1 mocht dit niet gelijk werken. 

Goedenavond, wij hebben al een aantal dagen de foutcode E033-0 op onze digitenne. Nu begrijp ik dat dit op te lossen is door een activatiecode te sturen. Ik heb alle gegevens in mijn profiel ingevuld en het CAS-nummer bij persoonlijke opmerkingen meegegeven. Hoor graag of en zo ja wanneer we de vervolg stappen uit kunnen voeren, zodat we zsm weer digitenne kunnen kijken. Bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Brenda van Zanten

Hi Brenda, welkom hier. Ik heb het ook voor jou ververst. Laat de ontvanger een uurtje op Ned1 mocht dit niet gelijk werken. 

Bedankt voor de snelle actie en reactie. Hij doet het weer. 

Er is maar 1 digitennekastje aanwezig.

Het CAS nummer is het nummer wat in het profiel staat aangegeven.

Ik weet niet precies wat de KPN aan het doen is maar er klopt echt helemaal niets van.

We hebben 1 digitennekastje en 1x interactieve TV.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TWAdeWit, ik zie dat jouw oude ontvangers nog in het systeem stonden. Helaas is dat wat lastig aan te passen in onze systemen maar mijn collega heeft dat enkele dagen terug ingediend. Deze ontvanger wordt morgen automatisch geactiveerd. Als het morgen rond het einde van de dag nog niet werkt kunnen wij hem nog een zetje geven. Wil je ons dan nog even aan de mouw trekken als het niet werkt?

Mag ik in deze heel eerlijk zijn. Wat wordt er dan al sinds zaterdagmiddag gedaan? Tot op vandaag krijg ik van 4 personen op 4 dagen hetzelfde antwoord. Ik kan niet akkoord gaan met bovenstaand traject. 

Graag per direct activeren (moet mogelijk zijn) omdat er anders al 4 dagen gelogen wordt. 

Reactie graag binnen nu en een uur, zodat mijn mogelijkheden om eventueel een andere oplossing te gaan verzinnen er ook nog zijn. 

 

 

Wat is eigenlijk het verschil met Brenda1983 (is wel opgelost) en dat van ons (wat maar niet lijkt te lukken)

moderators gaarne wil ik  een activatiesignaal voor mijn digitenne  ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

@TWAdeWit, zoals mijn collega al aangaf stonden de oude ontvangers nog in het systeem. Deze zijn dus zaterdag verwijderd en is het rechtgezet. Die order wordt morgen afgerond. Het heeft dus even verwerkingstijd nodig. 

 

@kpndoolhoffons, ik heb jouw digitenne een zetje gegeven. 

 

 

Wij krijgen de fout code E033-0

en bij de zender 1,2,3 zit geen geluid 

als we naar netflix gaan zit er wel geluid bij 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo beste moderator, Ook hier een E033-0 foutcode, ondanks het feit dat de ontvanger tot gisteren dagelijks gebruikt werd zonder veel problemen. Heb de stappenplannen al doorkopen, naar dat helpt niet. Zojuist CAS nr. etc.ingevuld in nieuw opgemaakt profiel. Zou u willen proberen de zaak opnieuw voor mij te activeren? Bij voorbaat dank!

 

Hallo, kan ik het activatiesignaal ontvangen? Het CAS-nummer staat in mijn 'Persoonlijke opmerkingen' veld.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Phlipsen & @Sofia, ik heb voor jullie een activatie gedaan. Met maximaal 60 minuten behoort de Digitenne weer te werken. 

Alles werkt weer naar behoren. Dankjewel!

Bij mij werkt Digitenne niet foutcode E033-0

 

Reputatie 7
Badge +19

Bij mij werkt Digitenne niet foutcode E033-0

 

Ik heb een nieuw activatie signaaltje verstuurd. Met max. 60 minuten moet het weer als vanouds werken. 

Reputatie 1
Badge

Goedenavond Ik heb ook last van foutmelding e033 graag activatiecode signaal versturen alles heb ik al ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een nieuw activatie signaaltje verstuurd. Met max. 60 minuten moet het weer als vanouds werken @Mondeo02 

Reputatie 1
Badge

@Jeroen_dB 

Alles werkt weer thnxs

Hoi hoi,

ik ontvang graag een activatiecode