Sticky

Digitenne foutcode E033-0 [Wat is de oplossing?]

  • 22 March 2020
  • 417 reacties
  • 12692 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

417 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi hoi,

ik ontvang graag een activatiecode 

 

Dat kan, @Razi Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En ik heb ook het CAS ID van je ontvanger nodig, je vindt dit op de sticker op de ontvanger. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

@Bart_  done!

Reputatie 7
Badge +20

@Bart_  done!

Dank! Zou je het één en ander eens willen dubbelchecken? Ik zie namelijk niet dat je Digitenne bij ons afneemt, in elk geval niet op dit adres en klantnummer. Heb je het wel via ons afgesloten? Of klopt het adres wellicht niet? 

Ik heb het al 2 jaar niet gebruikt jullie hebben mij overgenomen van Telfort misschien dat je daarom niet mij kan vinden?Ik gebruik het alleen bij nood als mijn WiFi bijvoorbeeld niet meer doet net als nu . 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad. Mijn collega heeft Digitenne geactiveerd. Ik ga er vanuit dat het weer werkt. 

Top! Dankjewel @Bart_ 

Hallo, wij krijgen foutcode E033-0. Alle benodigde gegevens ingevuld in profiel. Graag actie, alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Angel2021, het systeem dat ik hiervoor nodig heb werkt even niet mee. Ik heb dit doorgegeven aan onze Technische Dienst. Zo gauw het weer lukt, kijken we er meteen voor je naar!

Reputatie 7
Badge +19

@Angel2021 Het werkt weer! Ik heb er voor je naar gekeken. De ontvanger is goed geregistreerd, dus dat is een goed teken. Ik heb hem een zetje gegeven. Laat hem een uur aan staan, daarna moet het weer werken. Zo niet, volg stap 3 uit het starbericht van dit topic. 

Beste Noorzee,

 

Ik wil graag een activatie code ontvangen. Foutcode E0330

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik heb ook last van deze foutmelding.

Aub hulp?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb ook last van deze foutmelding.

Aub hulp?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Opa JJ Ik heb je ontvanger een zetje gegeven. Je kunt je ontvanger minstens een uur op NPO1 laten staan. Als het niet werkt, zou je dan stap 3 uit het startbericht willen uitvoeren? 

Reputatie 2

Ik wil graag een activatie ontvangen het cas is is te vinden op mijn profiel. Ik heb alle andere stappen al geprobeerd 

@abaa : Ik heb het cas id een zetje gegeven. Het is belangrijk dat de tuner nu aanstaat.  Je zou straks weer alles moeten kunnen kijken.

Ik heb ook last van deze foutmelding.

Aub hulp?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Opa JJ Ik heb je ontvanger een zetje gegeven. Je kunt je ontvanger minstens een uur op NPO1 laten staan. Als het niet werkt, zou je dan stap 3 uit het startbericht willen uitvoeren? 

Beste @Bart_  het is nog steeds niet gelukt. Op CNN zie ik ook gelijk de foutcode. Ook nadat ik punt 3 gedaan heb.

Heb je nog een idee?

Reputatie 7
Badge +28

@Opa JJ 

Weet je zeker dat het CAS-ID in jouw forumprofiel gelijk is aan jouw ontvanger?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Opa JJ, het CAS ID (nummer van je ontvanger) dat je aan ons door hebt gegeven staat actief, ik zie vanaf hier dus geen reden waarom je deze foutcode nog te zien krijgt :slight_frown: Zou je nog even dubbel willen controleren of het nummer echt exact overeen komt met wat er op je ontvanger staat?

Als die echt klopt, wil ik als volgende stap aanraden dat je de Digitenne ontvanger gaat resetten, hopelijk zet dat nog zoden aan de dijk!

Beste @Maja_ Maja

Er zat idd een klein foutje in startnummer. Een - teveel

Reputatie 7
Badge +15

@Opa JJ Ik heb de ontvanger nog een keereen setje gegeven, heb je een mogelijkheid de eerder genoemde stappen nogmaals te doorlopen? 

digitenneprobledm! Ik kan alleen 1,2 en 3 ontvangen. Heb meer dan een uur gewacht…. nog niks…. 

cas 4637-635 - 463-8

 

HELP

Reputatie 7
Badge +24

Hi Caro, welkom hier. Ik heb dit ook voor jou ververst. Zou je het over 10 minuten nogmaals willen proberen? 

Beste @Rutger_ Rutger

 

Ik blijf fout code E033-0  ontvangen, wat ik ook doe😔😕

Reputatie 7
Badge +17

@Opa JJ Dat is wel een hardnekkige ontvanger. Gelukkig hebben we hier een hoop hardnekkige moderators! Zou je nog eens kunnen kijken of de commerciële zenders op dit moment weer werken?

Beste @Bram_ bar

Het probleem is opgelost. 

Ik vebruik digitenne op dw boot. Na dw winterstalling heb ikfoutcode E033-0. Kunt u mijn ontvanger activeren?

CAS  nr 4637-*** *** **