Sticky

Digitenne foutcode E033-0 [Wat is de oplossing?]

  • 22 March 2020
  • 417 reacties
  • 12479 keer bekeken


Toon eerste bericht

417 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@SchipperAT, ik heb hem weer geactiveerd. :)

Goedenavond,

ik krijg een foutcode e 033-0. Heb het CAS nummer aangevuld in mijn profiel.

Graag activatiecode sturen

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @HenkWB, ik heb een activatiecode naar de ontvanger gestuurd! Laat je nog even weten of het nu werkt?

ik krijg een foutcode E033-0op de commerciele zenders zoals rtl 4,5 etc

Hallo, wij ontvangen een foutmelding, zie onderstaande gegevens

Klantnummer: ***********

CAS Nummer : **********

foutmelding: E033-0

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jokeludema. Je gegevens stonden openbaar, dus die heb ik naar je profiel verplaatst. We hebben bij deze een activatiesignaal verzonden!

@Intruder17 er is een activatiesignaal verstuurd, bedankt voor je bericht! 

Hoi @Jokeludema. Je gegevens stonden openbaar, dus die heb ik naar je profiel verplaatst. We hebben bij deze een activatiesignaal verzonden!

Hallo Shyrin,

Het is inmiddels opgelost!

Badge

Beste KPN,  gegevens zijn ingevuld. Graag verneem ik een activatiecode. Mvg, Iris 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m overzichtelijkheid.

Reputatie 7
Badge +17

@I.Schobben ik heb de quote weggehaald uit je bericht om het overzichtelijk te houden. Daarnaast heb ik ook je ontvanger opnieuw een activatie gestuurd. Die zou op het moment weer moeten werken! Zou je kunnen laten weten of de activatie geslaagd is?

Badge

Beste Bram, ik krijg nu de melding bij de commerciële zenders de foutcode E016-0, met dat deze zender niet in het abonnement zit, echter is dit RTL4 en zat deze voorheen wel in het abonnement en sindsdien is er geen wijziging geweest. 

Kunt u mij verder helpen?

Mvg,

Iris 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @I.Schobben,

Ik verwijs je graag naar deze topic:

Bram zal wel vrij hebben, en op die andere topic staat alle info die je nodig hebt. En je kunt daar ook reageren. 

Badge

Hartelijk bedankt.

Reputatie 7
Badge +22

Hartelijk bedankt.

Graag gedaan! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +30

Jammer te horen dat het nog niet goed werkt, @I.Schobben! Ik heb even gekeken en je ontvanger is goed geregistreerd en actief. Dus van daaruit zou het moeten werken. Gebruik eens de uitgebreide manier van zender zoeken zoals hier (en ook in het topic dat Dennis linkt) in het startbericht staat. Verplaats ook eventueel je antenne om te zorgen dat je een zo goed mogelijke ontvangst hebt.

 

Toevoeging: ik heb wel even je bericht in het andere topic verwijderd omdat ik hier al weer op je gereageerd heb. Het is onhandig als we op twee plekken met je bezig zijn :)

Ik zou graag een activatie signaal willen ontvangen  wegens melding E033-0

 

dank!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @erwantsch, de ontvanger uit je profiel is al actief, ik heb m nog even een zetje gegeven. Kun je hem nog eens een half uurtje op NPO1 laten staan en anders de zenders opnieuw instellen?

Dag Thomas,

werkte prima zo, gewoon een tijdje laten aan staan, ik heb mijn zenders weer.

Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +20

Goed nieuws @erwantsch :blush:

Reputatie 1
Badge

Goedenavond graag zou ik een activatiesignaal op m'n digitenne willen ontvangen.

Wij hebben namelijk een nieuw kastje ontvangen en heb in m'n profiel ook het cas nummer aangepast.

 

Groetjes Chris Westerhof 

Reputatie 1
Badge

@Thomas zie voorgaande bericht

Reputatie 7

Hoi @Mondeo02, ik ben Thomas niet, maar dat maakt vast niet uit :wink:  Ik heb een activeringssignaal naar het CAS-ID dat in je profiel staat gestuurd. Kan je kijken of het daarmee lukt en eventueel de zenders opnieuw laten zoeken?

Reputatie 1
Badge

@Jasper Er staat ook dat ik geen basisabbo heb

Reputatie 1
Badge

@Jasper hij doet het nog steeds niet

Reputatie 1
Badge

@Jasper heb gebeld met klantenservice en blijkt dat het oude kastje er nog in staat .

Straks de juiste cas nummers doorbellen en dan zou het weer moeten werken.

Evengoed bedankt voor de reactie

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal goed, @Mondeo02! Telefonisch is altijd sneller inderdaad, via het forum reageren we niet altijd direct. Hier is vooral de community beschikbaar voor alle vragen waar niet per se interne systemen nodig zijn :-). Maar mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Reageer