Sticky

Digitenne foutcode E033-0 [Wat is de oplossing?]

  • 22 March 2020
  • 417 reacties
  • 12480 keer bekeken


Toon eerste bericht

417 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, heb de activatie gestart nu.

Bedankt, weer geholpen ! Ik hoop van harte dat dit niet meer voorkomt. Ik heb digitenne sinds zijn geboorte en jaren lang zonder problemen gebruikt. 

Maar goed...gelukkig deze site gevonden en weer geholpen :grin::thumbsup:

 

Goededag, sinds enkele dagen alleen ned 1,2,3. Hoe kan dit ineens? Graag hulp! Profiel is aangevuld met casnr etc.  Dank u!

GM, ik krijg de foutmelding van E033-0 op mijn tv. Hoe kan ik dit oplossen ? M.v.G. Sylvia van Dijk

 

Heb alles gelezen en geprobeerd

Graag activatiecode sturen

Ik krijg foutcode E033-0

mvg Morning

Reputatie 7
Badge +21

@CAJM, ik heb jouw ontvanger opnieuw een activatie toegestuurd. Wil je stap 3 uitvoeren?

Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken:
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten

 

@Kyra15, wil jij je Forum profiel aanvullen volgens de gegevens bij stap 1? Stuur dan opnieuw een berichtje en we helpen je verder!

@Morning niet fijn! Wil je jouw CAS-ID nummer nog toevoegen bij persoonlijke opmerkingen en een seintje geven? 

Heb de ontvanger sinds gisteren aan laten staan maar heb nog geen beeld op CNN of andere zenders, wat kan ik nog meer doen?

CASnummer verstuurd 

mvg Morning 

Nadat het rebox debakel met defecte HDMI poort is opgelost nieuwe ontvanger gekregen. Aangesloten werkte weer goed….weekje op vakantie ontvanger uitgezet….en ja hoor  abonnement is nog niet geactiveerd fout code E017-0. Remedie van @Noordzee gevolgd maar helaas…...niet leuk meer dit.

Cas:7011-395-933-5

Dusssssssssssss graag weer hulp

@A.A.Z

Had ie wel minstens één uur aangestaan om de abonnementsgegevens in te laden????

Als onder Abonnementstatus (menu) Basisabonnement op JA staat kan ie wel 4 weken uitblijven.

Ik heb digitenne sinds zijn geboorte

Hier ook. Sinds zomer 2006. Alleen jammer dat tegenwoordig bij “in slaap gevallen” ontvangers je 'm niet zelf wakker kan laten worden. Dat was met de smartcard gewoon minimaal een uur aan laten staan en hij deed het weer. Nu moet er een handeling v.u. KPN komen en dat is toch onhandiger.
M'n Digitenne ontvanger blijft dus niet op mijn logeeradres maar neem ‘m gewoon weer mee naar huis waar ik 'm blijf gebruiken.
Was in slaapkamer, ca 2 x per week, maar nu met corona op klein tv-tje i.d. woonkameer met permanent NOS TT 101 er op aan.

Goededag, sinds enkele dagen alleen ned 1,2,3. Hoe kan dit ineens? Graag hulp! Profiel is aangevuld met casnr etc.  Dank u!


 

alles werkt weer. Bedankt!

@Morning : Ik heb een activatie in het systeem gezet. Kun je testen? (desnoods even opnieuw naar de zenders zoeken)

Alles werkt weer!!!Bedankt

mvg Morni

Beste KPN ik krijg storing E0330 steeds in beeld, ik heb het cas nummer in opmerkingen geplaatst.

Mvg M.P

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge

Hallo, 

mijn digitenne box geeft alleen kanaal 1-2-3

wat kan ik hier aan doen? 
 

@Noordzee

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge

Ik heb sinds vandaag alleen nog beeld op 1,2,3 en krijg op de andere zenders de foutcode E033-0

CAS ID staat al in profiel. Kunnen jullie helpen?

Badge

Alles gelezen en CAS ID en de rest staat in mijn profiel. Graag een activatiesignaal! Dank

Beste

heb ook alles gelezen en zit al 1,5 dag te wachten met CNN aan!

Karla

Reputatie 7
Badge +20

Beste KPN ik krijg storing E0330 steeds in beeld, ik heb het cas nummer in opmerkingen geplaatst.

Mvg M.P

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb het activatiesignaal verstuurd, @Mpherder 

Hallo, 

mijn digitenne box geeft alleen kanaal 1-2-3

wat kan ik hier aan doen? 
 

@Noordzee

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

En ook voor jou, @Kayshia 

 

Alles gelezen en CAS ID en de rest staat in mijn profiel. Graag een activatiesignaal! Dank

Evenals voor jou, @Marlous87 

 

Beste

heb ook alles gelezen en zit al 1,5 dag te wachten met CNN aan!

Karla

en voor jou @DigiterP 

Badge

Fijn; het werkt weer!!

Ik heb hetzelfde probleem, geven jullie ‘m een zetje?

 

Goede morgen,

ik heb alles geprobeert betreffend Foutcode e033-0 maar het funktioniert niet. Hoe kom ik verder?

Vriendelijke groet.

Cees

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb sinds een paar dagen E033 op bijna elk kanaal (behalve NPO 1,2,3).

Mijn rekening is wel betaald en ik heb niets opgezegd.

In mijn profiel heb ik naam, adres, klantnummer en CAS nummer opgenomen.

Hopelijk kan iemand dit probleem oplossen ?

 

Met vriendelijke groet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb hetzelfde probleem, geven jullie ‘m een zetje?

 

Goede morgen,

ik heb alles geprobeert betreffend Foutcode e033-0 maar het funktioniert niet. Hoe kom ik verder?

 

Ik heb sinds een paar dagen E033 op bijna elk kanaal (behalve NPO 1,2,3).

 

Ik heb zojuist jouw ontvanger een refresh gegeven. Zou je stap 3 willen uitvoeren van het startbericht? @TimKa , @dutchohz en @digitenne2020 We horen graag van je of het is gelukt. 

 

Reputatie 1

Hoi, ik heb hier ook last van de e033-0 fout code, ik heb het CAS-nummer toegevoegd samen met het adres waar het abonnement op staat. Is dit genoeg om het activate-signaal te krijgen?

Ik heb de stappen van Noordzee al uitgevoerd en het kanaal staat al op CNN (30).

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi, ik heb hier ook last van de e033-0 fout code, ik heb het CAS-nummer toegevoegd samen met het adres waar het abonnement op staat. Is dit genoeg om het activate-signaal te krijgen?

Ik heb zojuist de ontvanger gerefresht, zou je nu stap 3 willen uitvoeren? Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer