Hoi, mijn digitenne ontvanger is sinds dit weekend vastgelopen in een software update. Hij reageert nergens meer op, ook niet op een harde reset. Zo af en toe verschijnt E83 in beeld. Nou heb ik hier al gelezen dat ik het kastje waarschijnlijk moet omruilen, klopt dat?
groet Pauline
icon
Beste antwoord door Susan_24 September 2019, 20:30
Ehm, misschien een domme vraag maar ik ben nieuw hier. Ik heb gisteren mijn profiel aangevuld, maar hoe krijg ik nu een moderator zo ver om me verder te helpen?
Groet Pauline
Met bellen heb ik niet zulke goede ervaringen (niet de eerste keer dat er iets mis is met Digitenne) dus vandaar dat ik het eens via dit forum wilde proberen. Ik wacht het nog even af. Bedankt voor de reacties!
Goedenavond @Katinka K, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Foutcode E83 is inderdaad vaak geen goed nieuws! Ik begrijp uit je bericht dat je ook niet meer in menu kan komen. Dan gaan we hem omruilen, en dat kan lekker snel omdat je jouw gegevens al had ingevuld 👌🏼
Als het goed is krijg je hier ook een sms over, maar morgen na 14.30 kan je jouw huidige ontvanger omruilen voor een nieuwe bij de Plus aan het Stadhoudersplein (Rotterdam). De oude ontvanger graag in een doos stoppen, zonder antenne (die hou je gewoon!!), en op die doos het ordernummer (3693923) en retouradres noteren (KPN, antwoordnummer 10119, 2400VH Alphen aan den Rijn).Vergeet niet je legitimatie mee te nemen!
Laat je weten wanneer het je lukt om hem om te ruilen en of dit de oplossing is gebleken? 🙂
Beste Susan,
Ik heb mijn ontvanger al omgeruild, wat ging dat snel, fantastisch!
Of de nieuwe het doet, weet ik pas als we weer op de camping zijn. Maar daar ga ik natuurlijk wel vanuit.
Heel erg bedankt!
Pauline
Als je thuis nog een antenne hebt liggen, dan kun je het thuis ook uitproberen.
En wacht niet te lang met het in gebruik nemen van de nieuwe ontvanger. Je hebt een week de tijd om de ontvanger te activeren. Anders krijg je een foutcode en bestaat de kans dat de nieuwe ontvanger handmatig moet worden geactiveerd.
Na een week ga je geen beeld ontvangen op de Betaal-TV-zenders. Zet de ontvanger dan op CNN. Heb je binnen een uur geen beeld? Meld je dan weer hier op het forum.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.