Beantwoord

Digitenne foutmelding 150

  • 19 May 2019
  • 8 reacties
  • 146 keer bekeken

Nieuw kastje digitenne geïnstalleerd, deed het prima. Nu echter alleen npo 1,2,3 de rest niet meer. Foutmelding 150
mijn klantnummer : **********
cas id : *********
Alvast dank voor de hulp


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 May 2019, 14:12

Bekijk origineel

8 reacties

Waarschijnlijk een administratief probleem. Bellen naar 0800 0402 of wachten op een moderator.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Vrekenland. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat het CAS nummer actief is. Het kan zijn dat de tv ontvanger deze status nog niet heeft overgenomen. Zou je in het menu van de tv ontvanger naar 'abonnement status' willen gaan en druk dan op [ok] willen drukken. Op de 4e en 5e regel staat of het basis pakket en FoxSport Eredivisie Pakket actief staan. In de 5e regel kan je bekijken of de tv ontvanger inactief is gezet in verband met een betaling achterstand.

Ik heb daarnaast de tv-ontvanger zojuist vanuit hier voorzien van de meest recente software. Laat je mij weten of dit het probleem heeft verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
@Vrekenland Is het probleem inmiddels verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Dank voor het antwoord.
In het scherm van abonnementsstatus zie ik Fox Sport pakket : nee, Basis abonnement : nee
en onderaan Digitenne geblokkeerd ivm betalingsachterstand : nee

Kan hier verder niets aan veranderen.... en nog steeds maar 3 zenders.
Reputatie 7
Badge +21
Zou je de ontvanger willen resetten? Het opnieuw instellen van uw tv-ontvanger is erg eenvoudig en duurt ongeveer 10 minuten. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit kunt doen.
Na resetten ontvangen we weer alle zenders.
Dank voor de hulp !
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed! Fijn dat het weer werkt.☺️
Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer