Beantwoord

Digitenne foutmelding E150-0, Casnr ingevuld in profiel

  • 4 December 2022
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

We hebben een digitenne abonnement waarbij 1 tv wel alle zenders heeft maar de andere die een hele tijd niet gebruikt is alleen npo 1,2 en 3. Bij andere zenders een foutmelding E017-0 en E150-0. Kan ik dit zelf verhelpen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 December 2022, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Zoetemelk ,

Laat de ontvanger aanstaan op NPO1. Mogelijk vangt de ontvanger een activatiesignaal op. En anders stuurt een moderator het signaal. Maar dan kan wel een aantal dagen duren. 
 

Heeft het haast? Bel dan morgen naar 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Zoetemelk! Ik heb de activatie gedaan.

Wil je bevestigen dat je weer gewoon Digitenne kan kijken?

Reputatie 7
Badge +28

@Zoetemelk 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

@Zoetemelk

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Alles is opgelost: veel dank

Hi @Zoetemelk! Ik heb de activatie gedaan.

Wil je bevestigen dat je weer gewoon Digitenne kan kijken?

Ja alles doet het nu goed, nogmaals veel dank