Beantwoord

digitenne friesland sneek, doen of niet doen??

  • 1 May 2021
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo allemaal. 
 

wij staan op t punt om over te stappen naar kon met glasvezel en tv. 
echter wij gaan elk weekend naar de camping en willen boven ook een aantal tv’s voorzien van t tv signaal 

mbo’ers kabels trekken coax is voor ons geen optie. 
mee kwamen daarom uit op digitenne. nu heb ik wel een aantal reactie hierover gelezen wat betreft t signaal maar deze waren al van een goed jaar of ouder.  
 

onze vraag is. Hoe ist nu met t signaal omg. Sneek gesteld. zend  de mast in spannenburg bijvoorbeeld al een KPN signaal uit. 
 

 

ik ben erg benieuwd. 
 

Groet. 
skyjel
 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 May 2021, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Skyjel ,

 

onze vraag is. Hoe ist nu met t signaal omg. Sneek gesteld. zend  de mast in spannenburg bijvoorbeeld al een KPN signaal uit. 
 

De mast Spannenburg wordt niet gebruikt en het is niet de verwachting dat KPN daar een zender gaat gebruiken voor Digitenne. 
 

In de omgeving Sneek kun je op zich op de eerste verdieping waarschijnlijk wel Digitenne ontvangen als je de antenne op een gunstige plek zet. Daarbij raad ik je sterk aan om daarvoor gebruik te maken van de buitenmontageset die KPN in het assortiment heeft. 

Dag Noordzee. 
hartelijk dank voor uw antwoord. 
 

We willen de tv digitenne juist boven op de slaapkamer. Omdat coax en boren e. Kabels trekken etc voor ons geen optie is. Hopelijk zal het signaal voor ons voldoende zijn. 
 

weet u zo of wij zo een buitenmontage set erbij kunnen vragen of moeten we deze apart bestellen ? 🤷‍♀️🤷‍♀️

Reputatie 7
Badge +28

Die buitenmontageset krijg je er niet standaard bij. Als je Digitenne bestelt via 0800-0402 (maandag weer open vanaf 8.00), dan kun je het tijdens het gesprek aangeven. 
 

Maar je kunt die buitenmontageset ook zelf bestellen via de website:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0