Beantwoord

digitenne geeft foutcode E017-0

  • 20 May 2019
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Twee nieuwe digitenne-kastjes. Eerst paar dagen veel zenders, nu enkel nog de drie NPO's en de regionale.
Graag zo gedetailleerd mogelijk raad (wij zijn in de 70 en digibeet).
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 May 2019, 18:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo sefoboleto,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @sefoboleto. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Als je je gegevens achterlaat kan ik jou verder helpen hierin, zoals Noordzee eigenlijk al aangeeft. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +28
@sefoboleto

Heb jullie al tijd om het Forum profiel te vullen? Want dan kunnen jullie via dit forum geholpen worden om dadelijk alle zenders te zien.

Als jullie hulp via het forum toch te lastig vinden?, dan kunnen jullie ook bellen:

Telefoonnummer
0800-0402

Hou wel rekening met lange wachttijden. En het is handig als jullie het CAS-ID-nummer dan bij de hand hebben.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen bericht van je ontvangen @sefoboleto , dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht je nog steeds een foutcode te zien krijgen, dan hoor ik het graag van je!
Alle problemen inmiddels verholpen. Dank voor ieders bereidwillige medewerking.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @sefoboleto! Goed om te lezen dat het probleem is verholpen. ☺️

Reageer