Beantwoord

Digitenne geeft foutmelding 017/015

  • 2 August 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb twee weken geleden een nieuwe decoder gekregen en alles werkte prima tot nu. Vanmiddag kreeg ik een fout melding 017/015. (NPO 1,2 en 3 werken). Alles opnieuw ingesteld. Tot mijn verbazing zie ik dat de abonnement statusĀ (vandaag) is veranderd naar GEEN basis abonnement. Alle betalingen zijn up to date. Hoe kan dit gebeuren?Ā De telefoon wordt ook niet opgenomen. Dit is absoluut onaanvaardbaar.

Ā 

Admin: topic aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 August 2020, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Maria CatharinaĀ ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN.Ā 

Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

@Maria CatharinaĀ 

Heb je alweer beeld op alle zenders?Ā 

Reputatie 7

Hoi @Maria Catharina, welkom bij ons op hetĀ forum! Noordzee heeft je al op weg geholpen zo te zien. Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, heb je inmiddels al via een andere weg contact gehad en is het daar gelukt? Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je, als je je gegevens invult kijk ik met je meeĀ :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @Maria CatharinaĀ ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN.Ā 

Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Maria CatharinaĀ 

Reputatie 7

We hebben helaas geen reactie van je gezien @Maria Catharina, ook zie ik de gegevens nog niet op je profiel staan. Is het via een andere weg gelukt? Als we hier nog iets kunnen doen horen we het graag.