Vraag

Digitenne geen signaal

  • 10 July 2020
  • 34 reacties
  • 364 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee Waarom? De ontvanger doet het op de camping wél gewoon.

Als ik het kasje   naar de camping  mee neem  werkt het wel      dus de kasjes zijn alle 3 goed     kabels en antennes  zijn allemaal  nieuw     ik heb 2 x  550   3 x 310   en 1 x 100

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ja OK  @Lisa  , daar heb je ook wel weer gelijk in. 

Maar mijn hoop is eigenlijk dat hij een Rebox ontvanger gaat krijgen bij zo'n omwisseling. Die werkt vaak net wat beter dan de gemiddelde ZTE-ontvanger. 

 

Maar OK, veel andere mogelijkheden hebben wij ook niet meer. 

Mijn advies aan @Delft-123 wordt dan eigenlijk om in de slaapkamer dan maar een FTA-ontvanger te zetten. Daarme kun je gratis kijken naar NPO 1,2,3 en de regionale zenders. Die ontvangers hebben vaak een veel beter ontvangst dan de KPN-ontvangers. Het gaat toch maar om een ontvanger voor in de slaapkamer. 

Check eens dit topic: 

 https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

Reputatie 6
Badge +7

Dat is er nog niet gevraagd aan @Delft-123

Welke kastjes heb je? De ZXV7200 of de Rebox2800 ?

Dan zou het wel een mooie test case zijn om 1 van die kastjes om te ruilen voor een ander type.

 

We hebben ondertussen alle smoesjes van KPN wel gehoord, zelfs de logistieke afdeling bemoeit zich ermee… @Lisa alsjeblieft regel een ander type ontvanger voor deze ontevreden Digitenne gebruiker.

Reputatie 7
Badge +28

Ja OK  @Lisa  , daar heb je ook wel weer gelijk in. 

Maar mijn hoop is eigenlijk dat hij een Rebox ontvanger gaat krijgen bij zo'n omwisseling. Die werkt vaak net wat beter dan de gemiddelde ZTE-ontvanger. 

 

Maar OK, veel andere mogelijkheden hebben wij ook niet meer. 

Mijn advies aan @Delft-123 wordt dan eigenlijk om in de slaapkamer dan maar een FTA-ontvanger te zetten. Daarme kun je gratis kijken naar NPO 1,2,3 en de regionale zenders. Die ontvangers hebben vaak een veel beter ontvangst dan de KPN-ontvangers. Het gaat toch maar om een ontvanger voor in de slaapkamer. 

Check eens dit topic: 

 https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

@Delft-123 

Kan je leven met alleen NPO 1,2,3 en de regionale zenders in jouw slaapkamer? 

In dat geval kun je 5 euro per maand besparen door over te stappen naar een FTA-ontvanger…. 

Reputatie 6
Badge +7

@Delft-123@Lisa Nog nieuws te melden?

Reputatie 7
Badge +28

Ja OK  @Lisa  , daar heb je ook wel weer gelijk in. 

Maar mijn hoop is eigenlijk dat hij een Rebox ontvanger gaat krijgen bij zo'n omwisseling. Die werkt vaak net wat beter dan de gemiddelde ZTE-ontvanger. 

 

Maar OK, veel andere mogelijkheden hebben wij ook niet meer. 

Mijn advies aan @Delft-123 wordt dan eigenlijk om in de slaapkamer dan maar een FTA-ontvanger te zetten. Daarme kun je gratis kijken naar NPO 1,2,3 en de regionale zenders. Die ontvangers hebben vaak een veel beter ontvangst dan de KPN-ontvangers. Het gaat toch maar om een ontvanger voor in de slaapkamer. 

Check eens dit topic: 

 https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

@Delft-123

 

@Delft-123 

Kan je leven met alleen NPO 1,2,3 en de regionale zenders in jouw slaapkamer? 

In dat geval kun je 5 euro per maand besparen door over te stappen naar een FTA-ontvanger…. 

Reputatie 7
Badge +28

Ja OK  @Lisa  , daar heb je ook wel weer gelijk in. 

Maar mijn hoop is eigenlijk dat hij een Rebox ontvanger gaat krijgen bij zo'n omwisseling. Die werkt vaak net wat beter dan de gemiddelde ZTE-ontvanger. 

 

Maar OK, veel andere mogelijkheden hebben wij ook niet meer. 

Mijn advies aan @Delft-123 wordt dan eigenlijk om in de slaapkamer dan maar een FTA-ontvanger te zetten. Daarme kun je gratis kijken naar NPO 1,2,3 en de regionale zenders. Die ontvangers hebben vaak een veel beter ontvangst dan de KPN-ontvangers. Het gaat toch maar om een ontvanger voor in de slaapkamer. 

Check eens dit topic: 

 https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

@Lisa 

Is er nog zicht op een Rebox-ontvanger? 

Of heeft @Delft-123 daar geen belang meer bij? 

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee Ook voor @Delft-123 is de Rebox een lastig verhaal. We zijn momenteel op zoek naar ‘wat de Rebox onderscheidt van de ZTE’. 
Een Digitenne swap is namelijk niet een gewenste oplossing en de ZTE zou moeten werken/functioneren. Zodra ik meer weet over de tests die nu lopen. Horen jullie het hier. 
De termijn hiervan weet ik helaas niet.   

Reputatie 6
Badge +7

@Lisa Op lange termijn  is een uitwisseling ZTE naar Rebox natuurlijk geen oplossing. Maar voor de korte termijn wel. Zeker omdat jullie nog niet weten hoe lang het gaat duren totdat de ZTE kan wat de Rebox kan (fatsoenlijk functioneren). Dus als iemand klaagt en 200 euro per jaar betaalt om fatsoenlijk TV te kijken wat met een Rebox wel kan, lijkt het me zeker te verantwoorden dat KPN deze in geval van reclamatie kan uitwisselen.

Het is alleen jammer dat @Delft-123 al 2 weken niet meer reageert in dit topic…. Dus wij kunnen hier wel vanalles willen maar het is de klager die het probleem heeft. Hopenlijk is hij op vakantie en zit hij te genieten van Digitenne op de locatie waar de ZTE wel werkt :-)

 

Reageer