Beantwoord

Digitenne geluid hapert op de camping

• 17 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

Op deze camping is geluid van digitale televisie net of je in een tunnelvisie rijdt , haperend gewoon slecht. Wat doe ik hier aan
icon

Beste antwoord door wodan 19 augustus 2018, 12:07

hai het geluid is iets beter , het ligt aan de kabel denken we , heb contact gehad met kpn en ben prima geholpen , maar dant je wel voor je reactie gr b
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Wodan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat het geluid niet goed werkt! Wanneer je de postcode kan geven van de camping, of naam (kan ik de postcode opzoeken) kan ik kijken of hier wel een goeie dekking is voor Digitenne. Dat kan namelijk net wat anders zijn dan thuis of een andere plek of camping. Je kan zelf kijken of je de antenne nog kan draaien om het beste ontvangst te krijgen! Je kan het % signaal opvragen, en de antenne dan steeds een stukje draaien tot je het beste ontvangst hebt gevonden. Het kan zijn dat daarmee de haperingen ook ophouden. Verder heb je nog enkele tips die je kan opvolgen via onze stappenplan Storing slecht beeld oplossen.

Wil je laten weten of het gelukt is om het probleem op te lossen door de antenne te verplaatsen of te draaien? Anders ontvang ik dus graag het adres waar de camping zit!
hai het geluid is iets beter , het ligt aan de kabel denken we , heb contact gehad met kpn en ben prima geholpen , maar dant je wel voor je reactie gr b
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Wodan, fijn om te horen! De kabel gaat nu vervangen worden? In ieder geval bedankt voor je terugkoppeling en top om te lezen dat je prima geholpen bent 🙂
Hai Susan. Ik probeer vanmiddag naar de kon winkel te gaan en een nieuwe kabel en misschien ook nog een nieuw kastje te halen
Reputatie 7
Badge +11
Welke kabel gaat het om als ik vragen mag, uit interesse.
Van het kastje naar de TV (HDMI of scart oid ?)
Of van de antenne naar de ontvanger.
Is het een nieuwe of een oude ontvanger ?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @wodan, ik heb geen reactie meer ontvangen. Is het gelukt om langs de KPN winkel te gaan en heeft een nieuwe kabel geholpen hierin? Anders help ik je graag nog verder!

Reageer