Vraag

Digitenne geluid overbrengen via bluetooth

  • 6 August 2019
  • 31 reacties
  • 543 keer bekeken

Badge
Hallo. Ik zou graag alleen het geluid dus de audio willen overbrengen via een audio zend Bluetooth item. Dus de audio alleen, zenden naar een Bluetooth audio ontvanger.
Is dat mogelijk???
Hoor heel graag de oplossing.
Mvg.Coty

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Coty

En ben je nu voorzien van het juiste kabeltje? Heb je de verbinding al kunnen leggen?
Badge
Hallo.
Niet te geloven, ben gisteren bij de KPN winkel in Dordrecht geweest. Wat blijkt? Ik heb 4 maanden geleden een oud model tuner gekregen!!!!!!! Daar is alle verwarring door ontstaan met de kabeltjes.
Heb nu dus van onze vriendelijke Erwin in eerste instantie ook de verkeerde kabel gekregen ( tulp ) en ik heb nu een mini-jacket. Maar ik krijg als nog het nwe van de KPN. Waar dus wel de tulpaansluiting aanwezig is. Ik hoop dat alles nog te volgen met mijn gebrabbel. Wanneer ik dus de nwe tuner heb zou mijn probleem opgelost moeten zijn. Rest mij weer iedereen te bedanken voor de fijne hulp. Mvg. Coty
Reputatie 5
Badge +4
Nou@Coty gelukkig is het nu opgelost! Bluetooth is vaker een probleem wat niet makkelijk is.
Nmi ging het er over hoe je de audio uit de ontvanger haalt.

En ik ben daar na heul benieuwd hoe BT bevalt.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo.
Niet te geloven, ben gisteren bij de KPN winkel in Dordrecht geweest. Wat blijkt? Ik heb 4 maanden geleden een oud model tuner gekregen!!!!!!! Daar is alle verwarring door ontstaan met de kabeltjes.
Heb nu dus van onze vriendelijke Erwin in eerste instantie ook de verkeerde kabel gekregen ( tulp ) en ik heb nu een mini-jacket. Maar ik krijg als nog het nwe van de KPN. Waar dus wel de tulpaansluiting aanwezig is. Ik hoop dat alles nog te volgen met mijn gebrabbel. Wanneer ik dus de nwe tuner heb zou mijn probleem opgelost moeten zijn. Rest mij weer iedereen te bedanken voor de fijne hulp. Mvg. Coty


Maar dan zou je de afgelopen weken ook geen TV-ontvangst hebben gehad via Digitenne. Klopt dat?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo.
Wanneer ik dus de nwe tuner heb zou mijn probleem opgelost moeten zijn. Rest mij weer iedereen te bedanken voor de fijne hulp. Mvg. Coty



Heb je de nieuwe tuner inmiddels oervangen?
Is het probleem nu opgelost?