Beantwoord

Digitenne hapert

  • 27 May 2019
  • 33 reacties
  • 5642 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 2
@Noordzee

Ja klopt, maar heb ik dan die binnen antenne niet meer nodig?
Reputatie 7
Badge +28
Dat klopt, maar die kan je dan als reserve houden. Altijd makkelijk als de antenne onverhoopt stuk gaat.
Reputatie 7
Badge +30
Wat Noordzee zegt inderdaad. Deze antenne kun je gewoon buiten hangen. En bewaar de eerdere inderdaad lekker als reserve. Wil je laten weten of het beter wordt als de antenne eenmaal buiten hangt?
Reputatie 7
Badge +28
@Noordzee
Vandaag ontvangen maar is dezelfde als die ander die ik ontvangen heb, mag deze buiten hangen?
zo ja dan doen we dat morgen en laat ik het weten.


Ik ben wel benieuwd of alle problemen nu verholpen zijn....
Reputatie 7
Badge +28
@Noordzee
Vandaag ontvangen maar is dezelfde als die ander die ik ontvangen heb, mag deze buiten hangen?
zo ja dan doen we dat morgen en laat ik het weten.


En hoe werkt het met de antenne als die buiten gemonteerd is?
Reputatie 2
@Noordzee Het werkt nog niet voor 100% als er een vrachtauto langs komt stoort ie nog, maar hier kunnen we wel mee vooruit, het kijkt stuk relaxter zo.
Bedankt voor de hulp en wil nog even kwijt dat je hier beter geholpen wordt dan aan de telefoon, dus in het vervolg meld ik me hier als er problemen zijn😉


Groetjes.
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan, veel plezier met het nieuwe Digitenne.
Reputatie 7
Badge +30
Goed om dit te horen, Omake! En meld je hier inderdaad vooral als je nog ergens tegenaan loopt 🙂