Beantwoord

[Digitenne] Het hele verhaaltje in gids en infobalk

  • 11 July 2019
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Hoi,

Bij de gids van Digitenne en via de infobalk (als je 2 x op geel drukt) komt het verhaaltje bij een programma. Vaak zijn die verhaaltjes lang en worden ze afgebroken met . . .

Bij ITV kun je dan met "lees info" de rest lezen. Maar bij Digitenne krijg ik het niet voor elkaar. Kan dat niet of nog niet? En als het wel kan, welke knop dan?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 July 2019, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
één van de kleurenknoppen geloof ik.
Hmm, net alle kleuren geprobeerd bij Bargain hunt op BBC 1 (verhaaltje is 'te lang') maar geen geeft sjoege.

btw: ZXV7200 (abonnement)
Reputatie 7
Badge +28
Jij kunt met jouw ZTE al meer dan de Rebox, want daar werkt de EPG (Gids) helemaal niet. In december heb ik dit probleem al doorgegeven aan Erik. Hij weet ervan, en hij heeft gezegd dat de EPG in de volgende software-update verbeterd zou worden.

Het signaal van Digitenne wordt wel degelijk met een uitgebreide EPG uitgezonden. Daar heb ik wel eens een foto van geplaatst. Is dus een kwestie van de software van de ontvangers aanpassen.
Reputatie 7
Badge +30
Wat Noordzee zegt inderdaad. Onze vaste digitenneman is op dit moment met een (welverdiende) vakantie. Hij heeft natuurlijk wel een vervanger, maar ik denk dat het handiger is als ik met navragen over komende softwareupdates en wat daar wel en niet inzit even wacht tot hij weer terug is.
Reputatie 7
Badge +30
Om het hier ook nog even te benoemen: softwareupdates voor de ontvangers komen als we klaar zijn met de omzetting. Dat is inclusief de frequentiewijzigingen die nog komen. Dus dat zal op z'n vroegst november worden.