Beantwoord

Digitenne i.c.m. interactieve televisie pakket

  • 6 September 2019
  • 13 reacties
  • 227 keer bekeken

Reputatie 1
beste,

ik heb ook kpn compleet, wat is voor mij de goedkoopste oplossing als ook digitenne wil?

kan ik dan mijn 2e decoder ruilen tegen een draadloze ontvanger van digitenne?

Mvg Martin

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 September 2019, 11:32

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Martin,

Ja, dat kan. Je kunt dit zelf regelen via Mijn KPN. Bellen met 0800 - 0402 of het regelen via dit forum is ook mogelijk.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Martin99, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je internet en tv bij KPN afneemt, kan je er een Digitenne ontvanger bij nemen. Afhankelijk van je pakket en de interactieve tv-ontvangers die je al in gebruik hebt, betaal je niks extra's of € 5,00 extra per maand voor de huur van de Digitenne ontvanger.

Stel je hebt internet en tv met 2 HD tv-ontvangers. Een 3e (Digitenne) ontvanger zou in dat geval € 5,00 per maand kosten.
Stel je hebt internet en tv met 1 HD tv-ontvanger in gebruik. Een 2e (Digitenne) ontvanger zou in dat geval geen extra kosten met zich meebrengen (omdat je recht hebt op 2 tv-ontvangers zonder kosten.

Indien je nu 2 HD tv-ontvangers inclusief in je pakket hebt zitten, kan je er dus een 3e bij aanvragen met kosten. Je kan ook een van de 2 omruilen voor Digitenne, zodat je geen extra kosten krijgt.

Een Digitenne ontvanger is niet draadloos, je hebt altijd een stopcontact nodig, hij moet aangesloten worden op de televisie en hij moet verbonden worden met de antenne om signaal te krijgen.

Wil je graag dat ik uitzoek wat het zou gaan kosten in jouw situatie, dan doe ik dat graag! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en mij een seintje willen geven als dat gelukt is? 🙂
Reputatie 1
Ik heb profiel aangevuld, graag zou ik een berekening ontvangen, voor inruil van een hdontvanger, voor een digitenneontvanger.
Reputatie 7
Badge +28
@Martin99

Als je één van jouw twee HD-ontvangers (interactieve TV van KPN) omwisselt voor een Digitenne-ontvanger, dan blijven de kosten gelijk.

Je hebt altijd minimaal één ontvanger van interactieve TV in jouw abonnement. Als tweede (en eventueel derde) ontvanger heb je de keuze uit Interactieve TV en Digitenne. De kosten van die extra ontvangers zijn gelijk aan elkaar. Het maakt dus voor de kosten niet uit als je jouw tweede Interactieve-TV-ontvanger omwisselt voor een Digitenne-ontvanger.
Je kunt ook een Digitenne er bijnemen via MijnKPN; daar hoef je geen ITV-decoder voor "op te geven". De minimale afname is één maand, dus... je zit er niet lang aan "vast". Na die maand kun je de Digitenne-ontvanger elk moment weer stopzetten via MijnKPN. Binnen 24 uur is ie dan weer afgesloten en krijg je een retourverzoek. (of doos).
Reputatie 7
Badge +28
@Martin99

Weet je zo genoeg?
Heb je al besloten wat het nu gaat worden?

Regel je het zelf via Mijn KPN of wil je dat Susan voor jou de omwisseling regelt?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb profiel aangevuld, graag zou ik een berekening ontvangen, voor inruil van een hdontvanger, voor een digitenneontvanger.

Hoi Martin. Ik neem het even over van Susan in verband met een lichte keelontsteking.

De kosten veranderen niet. Binnen je pakket zitten er 2 gratis ontvangers, je kunt de 2e dus omruilen voor een gratis Digitenne. Laat het weten mocht ik dit voor je in orde moeten maken. 🙂
Reputatie 1
Oke Alex p maak het maar in orde bvd Martin
Reputatie 7
Badge +24
Oke Alex p maak het maar in orde bvd Martin

Bij deze gedaan en onderweg, duurt ongeveer 2 dagen tot het wordt bezorgd. Ik heb je ook een bevestiging via e-mail gestuurd.

Laat je ons nog weten hoe het bevalt?
Reputatie 1
👌
Reputatie 7
Badge +21
@Martin99, fijn dat het inmiddels geregeld is door mijn collega! Heb je de Digitenne ontvanger al geïnstalleerd? 🙂
Reputatie 1
Ja hoor dit is prima geregeld, ik heb alleen niet
de zelfde zenders dan thuis op tv klopt dit?
Klopt. Digitenne heeft 31 zenders, deels in andere volgorde (nummering).

Overzicht televisie- en radiozenders Digitenne:TELEVISIE-ZENDERS
01 NPO 1 HD
02 NPO 2 HD
03 NPO 3 HD
04 RTL 4 HD
05 RTL 5 HD
06 SBS 6 HD
07 RTL 7 HD
08 NET 5 HD
09 Veronica / Disney-XD HD
10 RTL 8 HD
11 Comedy Central HD
12 Nickelodeon HD en Spike HD. Die laatste van 21:00 tot 02:30 u.
13 MTV HD
14 Eén HD
15 Canvas HD ( Ketnet via nr. 31)
16 Discovery channel HD
17 T.L.C. HD
18 Eurosport 1 HD
19 BBC One HD (de regionale blokken geeft BBC niet door via HD)
20 BBC Two HD
21 National Geographic Channel HD
22 Regionale zender HD (SD beeld bij N-H, Flevoland, L1,
23 24Kitchen HD
24 Fox Sports Eredivisie live 1 HD (Voor Fox sports eredivisie live 1 en 2 is een apart abonnement nodig)
25 Fox Sports Eredivisie live 2 HD *zie voetnoot voor CN, AT5 en Ons
26 Fox HD
27 Xite HD
28 RTL Z HD
29 Investigation Discovery I.D. HD
30 C.N.N. HD
31 Ketnet HD, dagelijks uitzending van 6:00 tot 20:00 u.
32 Meiden van Holland hard HD (erotiek kanaal, achter pincode)
33 Extra regiozender (indien beschikbaar)
* Bij kanaal 25: maandag t/m vrijdag zijn er de zenders Cartoon Network (6:00-18:00), AT5 (18:00-1:00) en Ons (1:00-6:00) op te zien (zie de tijden), tenzij er op een doordeweekse dag een live wedstrijd in de eredivisie of Keuken Kampioen Divisie is op Fox sports 2. Dan wijken AT 5 of Cartoon Network. Verder is Fox sports 2 in het weekend i.i.g. op de avonden te zien tijdens het voetbalseizoen.
RADIO-ZENDERS
101 NPO Radio 1
102 NPO Radio 2
103 NPO 3 FM
104 NPO Radio 4
105 NPO Radio 5
106 NPO Radio 2 Soul & Jazz
107 Veronica
108 Sky Radio 101
109 Radio 538
110 100% NL
111 Q-music
112 Classic FM
113 Radio 10
114 Arrow classic rock
115 BNR nieuwsradio
116 Slam! FM
117 Regionale zender
118 FunX
119 BBC radio one
120 BBC radio two
121 BBC radio three
122 BBC radio four
123 Sublime (jazz, soul, funk, lounge)
124 VRT Radio 1
125 VRT Radio 2
126 MNM
127 Studio Brussel
128 Klara
129 radiokanaal extra regiozender (indien beschikbaar)

Reageer