Beantwoord

Digitenne in combinatie met interactieve tv

  • 7 May 2019
  • 23 reacties
  • 2060 keer bekeken

Ik heb KPN compleet sinds 6 mei j.l.
Nu heb ik digitenne (voor de camping) sinds begin april 2019 voor €16,00 per maand.
Natuurlijk past mij € 5,00 per maand beter.
Hoe krijg ik dit voor elkaar

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 May 2019, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

@Gerrit A
Heb je thuis Interactieve TV van KPN? Dan kun je er een Digitenne-tuner à € 5 p/mnd bij nemen.
Zonder Interactieve TV van KPN zul je het idd met een los Digitenne-abonnement moeten doen à € 17,00* p/mdn met één ontvanger.

Ik denk dat een KPN moderator je Digitenne ontvanger alsnog kan onder brengen bij je Interactieve TV.

*prijs per 1 juni 2019
Bedankt PeterG

Dan zal ik het proberen via de moderator.
Ik heb thuis KPN compleet incl. Interactieve TV. Het vervelende is dat ik een digitenne abonnement heb voor een jaar, tot april 2020, a €17,00 per maand.
Ik heb digitenne inmiddels bijgevoegd in KPN compleet via mijn KPN.
Ik wacht eerst maar even op de volgende nota.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gerrit, welkom hier.

Het is inderdaad handiger om Digitenne erbij te nemen bij je abonnement met interactieve tv, mits je daar niet al 6 ontvangers al hebt. Dan kan ik je huidige abonnement opzeggen en een nieuw kastje voor € 5.- bestellen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag postcode en huisnummer van zowel je thuisadres als de camping als Digitenne op dat adres is aangevraagd.
Hoi Alex,

Ik heb dus al een digitenne kastje ontvanger van kpn.
De postcode prive is ****(35).
Digitenne is ook op het prive adres afgeleverd onder klantnr. *******.
Digitenne gebruik ik op het adres ***** (14). Dit is Annen (Dr.)

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +24
Dan ga ik eerst een nieuw kastje bestellen voor € 5.- per maand bij je iTV abonnement. Zodra dit bij je is afgeleverd zal ik je huidige abonnement van Digitenne opzeggen. Ik kan het helaas niet 1 op 1 overzetten omdat het gekoppeld is aan je abonneenummer. Zou je hier even willen laten weten als je het kastje binnen hebt? Dan zeg ik de andere dan op.
Dit is geweldig. Ik laat het je weten als het binnen is.
Reputatie 7
Badge +24
Dit is geweldig. Ik laat het je weten als het binnen is.

Top.
Hoi Alex,

Kastje met toebehoren vanmorgen ontvangen.
Ga morgen, zo, naar de camping en ga het uitproberen.
Ik neem aan dat ik kan inloggen met mijn thuis interactieve TV pincode en abonnementsnummer.

Zou je mijn lopende digitenne abonnement willen opzeggen ?

Fijn weekend,
Gerrit van Lingen,
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze opgezegd. Inloggen gaat niet met je iTV gegevens, gewoon aansluiten en de stappen volgen. :)

Laat je even weten of het is gelukt?
Dank voor het opzeggen.
Ik ga gewoon de stappen volgen via het instructieboekje.
Vraag mij af ik dan ook automatsich fox erdivisie kan kijken zoals thuis.

Laat het je volgende week weten,
Gerrit van Lingen,
Reputatie 7
Badge +24
Top!
Reputatie 7
Badge +28
Is het nog gelukt met de installatie van de ontvanger op de camping?
Wij zijn vanavond terug gekomen van een korte vakantie op onze jaarcamping.

Het is allemaal gelukt d.w.z. uitstekend beeld zonder storingen etc.
Alleen ging de afstandsbediening er uit en kon ik alleen nog maar met de hand bedienen.
Vervolgens heb ik er 2 nieuwe batterijen ingedaan en het werkte weer. Echter maar heel kort.
De afstandsbediening viel opnieuw helemaal uit.
Ik weet niet waar dit aan ligt. Of de batterijen maken geen contact na enkele uren of de batterijen worden snel leeg gezogen. Ik weet het niet.


Voor het overige: uitstekend ! met dank voor uw hulp. In afwachting voor een advies van de afstandsbediening.
Reputatie 7
Badge +28
Ik verwacht dat @Alex_P jou wel een nieuwe afstandsbediening gaat sturen. Want die moet natuurlijk gewoon goed werken.

Laat de ontvanger wel even een uur aanstaan, zodat het abonnement vanaf afstand geregistreerd kan worden.
Hij heeft zondag en maandag langer dan een uur aangestaan. Dan zal de registratie wel ok zijn.
Ik wacht Alex zijn bericht even af.
Ik heb een volgende probleem:
Zoals u weet heb ik een nieuw modem. Nu ben ik al dagen bezig om mijn printer te verbinden met de computer.
Ik ben nu zover dat de computer zegt: printer kan niet communiceren met PC
Vermoedelijk met ik ergens iets wijzigen maar wat.
Kunt u enige info verstrekken.
Reputatie 7
Badge +28
Je kan voor deze nieuwe vraag beter een nieuw topic aanmaken (nieuwe vraag stellen) , want dit topic gaat over jouw Digitenne -probleem. Anders wordt het wat onoverzichtelijk.
Doe ik.
Hoi @Gerrit A . Ik heb een nieuwe digitenne afstandbediening gestuurd. Die valt binnenkort door je bus. Laat je weten of die het goed doet? 🙂
Hoi Erwin,

Dank !
Ik laat het weten. Dit kan even duren. Wij gaan morgen voor een paar dgn naar de camping maar
ik weet niet of de afstandsbediening dan al binnen is. Zo ja dan hoor je het dinsdag/ woensdag en
anders kan het nog even langer duren.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gerrit, ik neem het weer over van Erwin. Vakantie en wat niet. ;)

Ik hoor het graag van je.
Alex,

Allles werkt maar .................. nu begeeft mijn TV het. Dus ik ga zoeken naar een vervangende.
Ze zijn tegenwoordig niet zo duur meer.

Dank voor alle info en overige !!,
Gerrit,
Reputatie 7
Badge +24
Alex,

Allles werkt maar .................. nu begeeft mijn TV het. Dus ik ga zoeken naar een vervangende.
Ze zijn tegenwoordig niet zo duur meer.

Dank voor alle info en overige !!,
Gerrit,


Oeii, dat is jammer. Maar dan ben je wel weer gelijk helemaal bij. 🙂 Wel fijn om te lezen dat alles nog goed werkt en uiteraard graag gedaan.